عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تیم والیبال گلستان به مقام نایب قهرمانی مسابقات والیبال کارگری کشور دست یافت


تیم والیبال گلستان به مقام نایب قهرمانی مسابقات والیبال کارگری کشور دست یافت

تیم والیبال گلستان به مقام نایب قهرمانی مسابقات والیبال کارگری کشور دست یافت

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از کسب مقام نایب قهرمانی تیم والیبال کارگری استان گلستان در مسابقات والیبال دسته یک کارگران کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در مسابقات قهرمانی والیبال دسته یک کارگران کشور که در شاهرود و با حضور 10 تیم از سراسر کشور برگزار شد، تیم گلستان مقام دومی را از آن خود کرد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در دو گروه 5 تیمی برگزار شد که تیم گلستان به همراه تیم های یزد، کرمان، اصفهان و اراک در گروه یک قرار گرفت و تیم های تهران ، قزوین، سمنان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در گروه دو باهم به رقابت پرداختند.

مازندرانی بیان داشت: در دور مقدماتی تیم گلستان با سه برد و یک باخت به عنوان تیم دوم پس از اراک راهی نیمه نهایی شد و تیم های تهران و قزوین نیز به عنوان تیم های اول و دوم گروه دو به مرحله بعد راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نیمه نهایی گلستان با تهران روبرو شد که بازی به سود تیم گلستان نیمه تمام ماند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: در دیدار پایانی تیم گلستان علیرغم بازی نزدیک و پایاپای با تیم قزوین، بازی را با نتیجه 3-0 واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی رسید.

لازم به ذکر است تیم والیبال کارگری گلستان با سرپرستی محمدعلی تجری و مربی گری ابراهیم سن سبیلی و با ترکیب کمال قریشی، عبدالله آذر، وفا زیتون لی، امیر احمدی، محمدعلی کلیایی، محمد ساوری، جلال حاجیلری، میثم حسین پور، علی شیردل، بنیامین احمدنژاد، مهدی محمدی و رامین پارسایی در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 678
  • کد خبر : 37247