عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار شهرستان کلاله از عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب این شهر


بازدید فرماندار شهرستان کلاله از عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب این شهر

بازدید فرماندار شهرستان کلاله از عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب این شهر

فرماندار، بخشدار و تعدادی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان کلاله به همراه مدیر دفتر طرح های آبرسانی  شرکت آب منطقه ای استان گلستان و رئیس اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه از روند اجرایی خط انتقال آب چشمه آق سو به مخزن 5000 مترمکعبی کلاله و اجرای خط انتقال اضطراری منطقه کوسه بازدید کردند.
 به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان،در جریان این بازدید، مهندس جمشیدی مدیر دفتر طرح های آبرسانی این شرکت ضمن بیان اهمیت تامین آب شرب در استان اذعان داشت: هدف از اجرای این طرح، تامین آب شرب شهر کلاله از چشمه آق سو و اجرای خط انتقال اضطراری به منطقه کوسه با طول کل 9 کیلومتر می باشد و تاکنون اعتباری بالغ بر 19 میلیارد ریال برای آن درنظر گرفته شده است.
مهندس جمشیدی با  اعلام سیمای آب شرب شهرستان کلاله و نیاز آن در حال حاضرافزود: نیاز آب شرب این شهردر حدود 132 لیتر بر ثانیه است که هم اکنون درحال تامین می باشد.

 وی با اشاره به طرح آبرسانی شهر کلاله در افق 1415 تصریح کرد: برای تامین آب شرب شهر به میزان 222 لیتر بر ثانیه در سیمای دراز مدت علاوه بر تامین قسمتی از آن از طریق چشمه آق سو، نیاز به حفر 6 حلقه چاه دیگر در منطقه می باشد که می بایست خطوط جمع آوری چاه ها و خط انتقال از چاه ها و چشمه آق سو به طول 53 کیلومتر نیز اجرا گردد.
در ادامه نصرت برزگر فرماندار کلاله ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های شرکت آب منطقه ای استان در زمینه تامین آب شرب شهر کلاله یکی از دلایل اصلی سرانه بالای مصرف آب در کشور و استان را فرهنگ غلط استفاده از آب و هزینه پایین آن برای مصرف کننده دانست و بیان نمود: برای تامین آب شرب مطمئن در درازمدت نیاز است در کنار اجرای پروژه های آبرسانی، به سمت فرهنگ سازی مناسب و در نتیجه اصلاح الگوی مصرف قدم برداریم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

{frage}

{votebody} - 0 (0%)
0%