عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در یک ماه گذشته دو حلقه چاه آب شرب در شهر علی آبادکتول وارد مدار بهره برداری شد


در یک ماه گذشته دو حلقه چاه آب شرب در شهر علی آبادکتول وارد مدار بهره برداری شد

 

 

 مدیر امور آب و فاضلاب منطقه علی آباد گفت: با تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در یک ماه گذشته دو حلقه چاه آب شرب در شهر علی آبادکتول وارد مدار بهره برداری شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، "محمدجعفر مزیدی" در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت، افزود: این چاه ها با اعتبار یک میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی و داخلی حفر و تجهیز شده و یکی از این چاه ها با سیستم دیزل ژنراتور راه اندازی شده است.
به گفته وی، میزان آبدهی این دو حلقه چاه 50 لیتر بر ثانیه، عمق هر یک از این چاه ها 230 متر و طول خط انتقال اجرایی این پروژه 2 کیلومتر می باشد.
مزیدی با اشاره به کاهش نزولات جوی در چند سال اخیر تصریح کرد: کاهش نزولات جوی و برداشت بی رویه در فصل کشاورزی موجب افت شديد منابع آبي شده است و شركت آبفا گلستان به منظور افزايش ظرفيت تامين آب مصرفي شهروندان نسبت به حفر و تجهيز این دو حلقه چاه اقدام نموده است.
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه علی آباد اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری از این دو چاه مشکلات آب رسانی در این منطقه تا حدود زیادی رفع شود.
وی با بیان اینکه منابع آبی استان محدود است از شهروندان گلستانی خواست تا با مدیریت صحیح مصرف و استفاده بهینه از منابع آبی در بخش کشاورزی و شرب، گامی موثر در جهت حفظ این نعمت الهی بردارند.
مزیدی افزود: شهر علی آبادکتول 17 هزار و 300 مشترک دارد و آب شرب مردم این منطقه از طریق 15 حلقه چاه تامین می شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 759
  • کد خبر : 37428