عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمين جلسه كارگروه امور زير بنايي و شهرسازي استان گلستان برگزار شد


پنجمين جلسه كارگروه امور زير بنايي و شهرسازي استان گلستان برگزار شد

پنجمين جلسه كارگروه امور زير بنايي و شهرسازي استان گلستان برگزار شد

دبير كارگروه امور زير بنايي و شهرسازي استان گلستان از برگزاري پنجمين جلسه اين كارگروه در سالجاري و بررسي  40 دستور كار در آن خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي راه و شهرسازي استان گلستان : مهندس عيسي مهري مدير شهرسازي و معماري اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان در اين باره افزود : در پنجمين كارگروه امور زير بنايي و شهرسازي استان كه در روز گذشته در محل سالن اجتماعات معاون عمراني استانداري برگزار شد موارد ارسالي به دبير خانه اين كار گروه شامل تعيين كاربري احداث بناهاي واحدهاي صنعتي ، خدمات رفاهي،دامداري وتوليدي و افزايش سطح اشغال و تغيير كاربري در داخل حريم و خارج از حريم شهرهاي استان بررسي شد.

مدير شهرسازي و معماري اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان افزود: در ادامه اين جلسه مغاير تهاي طرح تفصيلي گنبدكاووس ومغايريتهاي طرح هادي شهرهاي مينودشت ، نوكنده، آق قلا،مزرعه و سرخنكلاته ، نيز با حضور شهرداران شهرهاي ذكر شده بررسي  و برخي از موارد با توجه به قوانين و بخشنامه هاي موجود مصوب و مابقي نيز مخالفت گرديد.

كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي استان گلستان با رياست معاونت عمراني استانداري و دبيري مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان برگزار مي گردد.

پنجمين جلسه كارگروه امور زير بنايي و شهرسازي استان گلستان برگزار شد

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .