عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشدید برخورد با دستفروشان حاشیه راه های استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبر داد:

تشدید برخورد با دستفروشان حاشیه راه های استان

تشدید برخورد با دستفروشان حاشیه راه های استان

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: به منظور افزایش ایمنی جاده ها و برابر ماده 7 قانون ایمنی راه و راه آهن و همچنین، با مشارکت دستگاههای اجرایی عضو کارگروه تخصصی پیشگیری از تخلفات رانندگی، برخورد قانونی با دستفروشان حاشیه راه های استان، تشدید شد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "مهدی میقانی" در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه تخصصی پیشگیری از تخلفات رانندگی گلستان که با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی و ضابطین نیروی انتظامی و قضایی استان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهارکرد: به دلیل گستردگی حجم تردد وسایل نقلیه و استقرار دستفروشان و به جهت کاهش مخاطرات جاده ای، تشدید برخوردهای قانونی در مرحله اول در قالب طرح پاکسازی در محور گرگان- فاضل آباد در شرق استان به اجرا درآمده است.

به گفته وی، برای پاکسازی محور گرگان- فاضل آباد از وجود دستفروشان،5 اکیپ سیار راهداری به تعداد 30 نیرو و عوامل راهداری در این محور مستقر شده اند تا از استقرار دستفروشان جلوگیری کنند.

میقانی ادامه داد: دستفروشان برای کسب امرار معاش، می توانند با اخذ مجوزهای لازم از متولیان مربوطه و برابر اقدامات و تدابیر صورت گرفته، در مکان های خاص مانند تفرجگاهها و دیگر اماکن مجاز، فعالیت داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان یادآورشد: در صورت عدم تبعیت دستفروشان از تشدید اجرای این قانون، دستفروشان مشمول جریمه نقدی شده و همچنین با آنان برابر قوانین و مقررات جاری، برخورد خواهد شد.

به گفته میقانی، پس از اجرای کامل این طرح در محور یاد شده، سایر محورهای ارتباطی استان نیز مشمول این طرح شده و برای افزایش ایمنی محورها و کاربران جاده ها، از استقرار دستفروشان در حاشیه راهها جلوگیری خواهد شد.

بالغ بر پنج هزار کیلومتر از راه های کشور تحت پوشش استحفاظی استان گلستان است.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .