عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش بزرگداشت «روز ملی خانواده»وتجلیل اززنان سرپرست خانوار موفق وتوانمند استان گلستان


همایش بزرگداشت «روز ملی خانواده»وتجلیل اززنان سرپرست خانوار موفق وتوانمند استان گلستان

همایش بزرگداشت «روز ملی خانواده»وتجلیل اززنان سرپرست خانوار موفق وتوانمند استان  گلستان

  به مناسبت سالروز نزول سوره ی مبارکه ی ( هل اتی، انسان ) 25 ذی الحجه وبا توجه به اهمیت کانون خانواده و نقش و جایگاه این نهاد مقدس در نظام جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی،دفتر امور زنان وخانواده بهزیستی استان به منظور تجلیل از خانواده های موفق تحت پوشش، همایشی باعنوان«بزرگداشت روز ملی خانواده» راشنبه 25 شهریور ماه در منطقه تفریحی «کبودوال»شهرستان علی آباد کتول با موضوع «نقش خانواده در توانمند سازی اعضاء» برگزار نمود.

در ادامه این همایش پس ازاجرای مسابقه ورزشی دارت و پیاده روی دراین منطقه تفریحی ،مراسمی در محل هتل «کانیار» شهرستان علی آباد برگزارشد که با خیر مقدم گویی وسخنرانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان علی آباد کتول آغازشد.

درادامه ،معاون مشارکتهای مردمی با ارائه مطالبی در خصوص قداست خانواده گفت: خانواده به عنوان مهم ترین نهاد اجتماعی در جامعه می تواند بنای توسعه ی منابع انسانی را پایه ریزی کند و تکریم این نهاد موجب استحکام این واحد اجتماعی شده است.

اصغر رنجی بااشاره به اهمیت خانواده ازنظر اسلام افزود: شان نزول آیه ی مبارکه ی ( هل اتی ) در سوره ی مبارکه ی ( انسان ) راجع به خانواده و استحکام پایه های آن است و اینکه خانواده در اسلام بهترین جایگاه و موقعیت برای زندگی، تربیت و بالندگی نسل آینده ی جامعه است که ریشه در تعالیم دینی و غنای فرهنگی ما دارد.

وی خاطرنشان ساخت:خانواده یک کانون مقدس است که می بایست حریم آن را حفظ کرد و برای استحکام، پایداریو صیانت از حدود آن برنامه ریزی نمود و جدیت به خرج داد.

گفتنی است: درپایان با اهداء لوح سپاس و هدایای نقدی به 5 تن ازبرگزیدگان مسابقه ورزشی و20نفر از زنان سرپرست خانوار موفق و توانمند ، تجلیل وقدردانی شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 581
  • کد خبر : 37530