عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گردهمایی خادمین و مروجین فرهنگ ایثارو شهادت گلستان برگزار شد


گردهمایی خادمین و مروجین فرهنگ ایثارو شهادت گلستان برگزار شد

 

 روابط عمومی بنیاد گلستان از برگزاری گردهمایی خادمین و مروجین فرهنگ ایثارو شهادت استان گلستان خبرداد.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، پنجشنبه بیست و سوم شهریور ماه 96 گردهمایی کارکنان و خادمین خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سالن همایش شهرستان خان ببین از توابع شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.
علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به تمامی همکاران گفت: تقدیر از زحمات ، تلاش و فعالیت های کارکنان خدوم استان جهت کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی اجر معنوی را بدنبال دارد.
مدیر کل بنیاد ضمن تقدیر از تلاش بی شائبه همکاران ، معاونین و روئسای ستادی و شهرستانی در جمع آوری اسناد و مدارک مثبته مورد نیاز خاطر نشان کرد: بنیاد گلستان در کنار بنیاد تهران بزرگ و آذربایجان شرقی در جشنواره شهید رجایی کشور موفق به کسب رتبه برتر شده و همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز رتبه برتر در بین دستگاه های اجرایی کشور را به خود اختصاص دهد که مایه افتخار برای کلیه خادمین جامعه ایثارگری استان بشمار می رود.
 وی با بیان اینکه کار در این نهاد مقدس برای ما کارکنان افتخار است ، افزود: خدمت بی منت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و دعای خیر این عزیزان باعث شد ، بنیاد شهید و امورایثارگران گلستان در گروه حمایتی ، بهداشت و سلامت رتبه برتر دستگاه های اجرای استان را کسب کند.
این مقام مسئول اذعان داشت : نباید نسبت به این عنوان احساس غرور کرد بلکه باید تلاش مضاعف خود را در حفظ این جایگاه با تدبیر و اندیشه و برنامه ریزی لازم را در سال های آینده ادامه دهیم .
وی در ادامه با بیان رفتار سازمانی کارمندان گفت: باید یک جدول زمانی مشخص برای انجام هر بخش از وظایف خودتان داشته باشید و طبق برنامه عمل کنید. یک برنامه ریزی خوب زمانی کارآمد است که منعطف بوده و قابل تغییر و رو به رشد باشد. 
فاضلی در پایان ضمن تقدیر از پرسنل بنیاد در خصوص فعالیت برخی از کارکنان  اظهار داشت : لازم نیست که مدیر به بررسی عملکرد شما بپردازد شما باید خودارزیابی داشته باشید و بدانید که هر ماه عملکرد شما چه تغییری کرده تا به بهبود عملکرد و برطرف کردن نقاط ضعفتان بپردازید. 
ضمنا در پایان این گردهمایی از کارکنان نمونه کشوری و استانی جشنواره شهید رجایی تقدیر بعمل آمد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .