عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آزمون هماهنگ آنلاین آموزشگاه ها ی آزاد و مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گرگان برگزار شد


آزمون هماهنگ آنلاین آموزشگاه ها ی آزاد و مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گرگان برگزار شد

آزمون هماهنگ آنلاین آموزشگاه ها ی آزاد و مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گرگان برگزار شد

 رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای فناوری اطلاعات گرگان از برگزاری آزمون هماهنگ آنلاین با حضور 1200 نفر از کارآموزان آموزشگاههای آزاد  ومراکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان گرگان در این مرکز خبر داد .

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای فناوری اطلاعات گرگان رحمت ا.. کیانی رئیس مرکز با اعلام این خبر افزود : این دوره از آزمون ها از تاریخ 25 شهریور تا 3 مهر ماه سال جاری برای تعداد 1600 نفر از کارآموزان آموزشگاهها ومراکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان گرگان در بیش از 50 حرفه در حال برگزاری می باشد .

وی تصریح کرد: روزانه 4 نوبت آزمون برگزار میگردد و که در هر نوبت 40 نفر مورد آزمون و سنجش قرار میگیرند و در این دوره برای تعداد 1200 نفر اجرای آزمون هماهنگ آنلاین را خواهیم داشت .

رحمت ا.. کیانی در حاشیه برگزاری آزمون آنلاین مرکز، ضمن اشاره به نحوه برگزار ی آزمون به شرکت کنندگان حاضر ، به محاسن آن اشاره کرده و افزود : برگزاری آزمون بصورت آنلاین ، موجب صرفه جوئی در مصرف کاغذ و سایر مواد مصرفی و حذف هزینه های برگزاری آزمونهای کتبی و عملی گردیده و باعث کاهش هزینه ها شده است .

وی خاطر نشان کرد : آزمون آنلاین ، مصداق اقتصاد مقاومتی بوده و در کنار صرفه جوئی در هزینه ها و سایر موارد موجبات رضایتمندی شرکت کنندگان در آزمون را نیز فراهم می نماید 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .