عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صبحانه کاری با بازنشستگان راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان


صبحانه کاری با بازنشستگان راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان

صبحانه کاری با بازنشستگان راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان

 در یک صبح تابستانی و به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، با دعوت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، بازنشستگان این مجموعه گردهم آمدند تا ضمن یادآوری خاطرات گذشته و گپ و گفت و درددل های صمیمانه، برای تداوم مشارکت ها، عهدی دوباره با یکدیگر ببندند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، در این محفل دوستانه، 12 نفر از بازنشستگان از خاطرات گذشته خود و همچنین مسایلی که این روزها گریبانگیر آنها هست، صحبت کرده و از مدیران استانی خواستند که آنها را فراموش نکنند و از تجارب آنها در مناصب مختلف شغلی بهره مند شوند.

"مهدی میقانی" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در این نشست طی سخنانی از بازنشستگان به عنوان صاحبان اندیشه، فکر و دانش یاد کرد و گفت: بازنشستگان تا دیروز در سنگر کار و تولید فعالیت داشتند و امروز نیز از آنان می خواهیم که حضور پررنگ در عرصه کار سازمان داشته تا انتقال تجربه و شور و علاقه هر چه بیش تر در بین کارکنان نمود یابد و آنان با استفاده از تجربیات بازنشستگان همکار بتوانند در عرصه خدمات رسانی تلاش بیش تر و بهتری داشته باشند.

وی اظهارکرد که تمام تلاش اداره کل هم بر این است که برای تامین معیشت و افزایش سطح رفاه و ایجاد انگیزه و شور و نشاط زندگی آنان اقدام شود.

"جعفری" رئیس صندوق بازنشستگان استان گلستان هم به پاره ای از موارد پیشروی بازنشستگان اشاره کرد و افزود که تامین اوقات فراغت و معیشت و درمان بازنشستگان و استفاده از آنان بعنوان مشاور در کارهای اداری می تواند در افزایش انگیزه زندگی بازنشستگان کمک کند.

در پایان این نشست هم از این بازنشستگان با لوح سپاس و اعطای هدایایی به مناسبت چندین سال خدمت صادقانه در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قدردانی شد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .