عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید


پیام تبریک رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در پیامی آغاز سال تحصیلی97-96 را به دانشجویان و دانش آموختگان مسیر علم و دانش تبریک گفت.

دکتر نجفی نژاد در این پیام آورده است: همه ساله با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، حرکت دوباره و پرانرژی در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می شود و در این میان دانشگاه بهترین فرصت برای آموختن زندگی بهتر و مهیا شدن برای ورود به عرصه خدمت است.

وی خاطر نشان ساخت: اقتدار و افتخار غرور آمیز ایران اسلامی و اعتلای جایگاه میهن عزیزمان مرهون تلاش اصحاب علم و دانش است که در راستای فتح قله‌های رفیع علم، فناوری و توسعه فرهنگی و اجتماعی این مرز و بوم گام برداشته و دانشگاه به عنوان نهاد رفیع فرهنگی، آموزشی و کانون تفکر و جوشش فکری در جامعه، نقش بی بدیلی در کشور دارد.

دکتر نجفی نژاد تصریح کرد: توجه بیش از پیش به آموزش و پژوهش از رسالتهای ویژه دانشگاههاست که ان شاء ا... در سال تحصیلی جدید در دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان و در آستانه فرارسیدن شصتمین سال تاسیس این دانشگاه به عنوان اولین نهاد آموزش عالی شمال کشور و قدیمی ترین دانشگاه تخصصی علوم کشاورزی ومنابع طبیعی ایران که فارغ التحصیلان متعهد و متخصص زیادی را به جامعه تحویل داده است، سعی خواهیم کرد با توکل به خداوند متعال، بهره گیری بهینه از تمامی تجهیزات و امکانات موجود، برنامه ریزی، توجه به نیازهای جامعه، بهبود کیفیت آموزش، توجه به پژوهش مساله محور، تکیه بر دانشگاه کارآفرین و با همدلی و همزبانی، شرایطی را فراهم کنیم که زیبنده و شایسته این دانشگاه باشد.

رییس دانشگاه افزود: اینجانب آغاز سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه فرهیخته دانشگاهی و دانشجویان عزیز دانشگاه به ویژه دانشجویان جدید الورود، صمیمانه تبریک می گویم و برای همگان ، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

وی در پایان آورده است: تقارن سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبداا...(ع) و یاران باوفایش را گرامی داشته و از مکتب امام حسین (ع) و دفتر ایثارگریهای بی بدیل رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، درس آزادگی، وفاداری، دینداری و از خود گذشتگی را بیاموزیم و از آن در مسیر زندگی بهره ببریم.


 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .