عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آسفالت محور راه روستايي كردكوي – درازنو بزودي به بهر برداري ميرسد


آسفالت محور راه روستايي كردكوي – درازنو بزودي به بهر برداري ميرسد

آسفالت محور راه روستايي كردكوي – درازنو  بزودي به بهر برداري ميرسد

 سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان از بهره برداري و آسفالت محور كردكوي – روستاي ييلاقي درازنو در آينده اي نزديك در سالجاري خبر داد .

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان : مهندس حسين محبوبي سرپرست اداره كل راه وشهر سازي استان گلستان در بازديد از پروژه آسفالت محور كوهستاني درازنو در گفتگو با واحد خبر گزاري صدا و سيماي استان گفت : طول محور 25 كيلومتر است كه طي سالهاي گذشته 5/19 كيلومتر آن انجام و در سالجاري 5/5 كيلومتر آن در دست بهسازي قرار دارد.

وي در اين خصوص افزود: محور ارتباطي درازنو بعنوان يك راه كو هستاني و داراي شش روستا و وجود سايت هواپيمايي ، فرستنده صدا و سيما و مناطق كردشگري از اهميت خاصي براي استان و كشور دارا است . كه اين اداره كل در اين راستا اقدام به بهسازي محور فوق نموده است .

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان: عمليات اجرا شده در اين محور را شامل زير سازي ، احداث ابنيه فني و اصلاح برخي از نقاط ذكر نمود.

محبوبي اعتبار مورد نياز اين پروژه را در سالجاري 95 و 96 دوميليارد و سيصد ميليون تومان اعلام و افزود تا كنون 150 ميليون تومان از منابع استاني به اين اداره كل تخصيص يافته است .

گفتني است در اين بازديد جمالي فرماندار شهرستان كردكوي، بخشدار ، مديريت ساخت و توسعه راه هاي اداره كل و رئيس اداره راه و شهرسازي كردكوي ، مهندس محبوبي راه همراهي نمودند.

آسفالت محور راه روستايي كردكوي – درازنو  بزودي به بهر برداري ميرسد

 آسفالت محور راه روستايي كردكوي – درازنو  بزودي به بهر برداري ميرسد

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .