عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه هاي اقتصاد مقاومتي شوراي حمل و نقل استان با اثربخشي و حساسيت بيشتري دنبال شود

رئيس شوراي حمل و نقل استان تاكيد کرد:

پروژه هاي اقتصاد مقاومتي شوراي حمل و نقل استان با اثربخشي و حساسيت بيشتري دنبال شود

پروژه هاي اقتصاد مقاومتي شوراي حمل و نقل استان با اثربخشي و حساسيت بيشتري دنبال شود

رئيس شوراي حمل و نقل استان گلستان گفت: تلاش مضاعف در جهت دنبال كردن مستمر پروژه هاي اقتصاد مقاومتي شوراي حمل و نقل استان جهت اثربخشي بيشتر بايد در دستور كار اعضاء شورا باشد.

 به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان: مهندس حسين محبوبي در جلسه شوراي حمل و نقل استان كه با حضور مديران و مسئولان زيرمجموعه وزارت راه وشهرسازي در استان و كارشناسان سازمان مديريت و برنامه ريزي در اداره كل راه وشهرسازي در خصوص جمع بندي برنامه هاي اقتصاد مقاومتي حوزه راه و شهرسازي در استان گلستان برگزار شد گفت:برقراري ارتباط موثر و هماهنگي در بين ادارات شورا با هدف اثر بخشي بيشتر و استفاده از امكانات و كنار زدن محدوديت ها از مهمترين اهداف شوراء در اين برهه زماني ، با توجه به نام سال توسط مقام معظم رهبري و برنامه هاي تكليفي ابلاغ شده و برنامه ها و طرحهاي تهيه شده  ساير دستگاه هاي عضو مي باشد.

 وي افزود:ايجاد هماهنگي در اين مجموعه براي تبادل اطلاعات و استفاده از امكانات يكديگر در رفع مشكلات تا حصول نتايج مورد نظر و از پيش تعيين شده موجب افزايش راندمان شوراء و هم افزايي و انتفاع هم استاني هاي عزيز در اين بخش خواهد شد.

 محبوبي ادامه داد: بايد طرح  ها و پروژه هاي سالجاري با نگاه ارتقاء زير ساخت ها وبا هدف ايجاد اشتغال و توليد در سطح استان تعريف شود.

 رئيس شوراي حمل و نقل استان گلستان بيان داشت : با نگاه به ظرفيت هاي استان بايد پروژه هاي اساسي و محوري را مطرح و مطالبات خود را در جهت پيشبرد آن در سطح استان و ملي داشته باشيم و رونق اقتصادي استان را در تهيه طرحها و برنامه ها مد نظر قرار دهيم.

 سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان شناسنامه دار كردن پروژه هادر حوزه حمل و نقل و شفاف نمودن نوع مشاركت و تعامل ساير دستگاه ها را بسيار مهم و اساسي خواند و افزود: با اين روش رسيدن به هدف تسهيل و كارها به صورت بسيجي و گروهي انجام مي شود.

 گفتني است در اين جلسه كارشناسان سازمان مديريت و برنامه ريزي استان گلستان در خصوص چگونگي تدوين واجراي پروژه هاي اقتصاد مقاومتي به مديران شوراي حمل ونقل استان توضيحاتي ارائه نمودند.

 برنامه هاي ابلاغي به شوراي حمل ونقل استان گلستان در حوزه هاي ارتقاء توان ملي ، جذب وتوسعه و تعميق تكنولوژي،تامين مالي و سرمايه گذارو تجارت خارجي (توسعه صادرات غيرنفتي و مديريت هدفمند واردات )در بخش هاي راه ،عمران و بهسازي شهري ،شهرسازي ،مسكن و املاك و حقوقي ،راه اهن ،فرودگاه ،حمل ونقل برون شهري،دريا نوردي مي باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .