عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار با خانواده ی شهید والا مقام خان محمد به مناسبت هفته دفاع مقدس


دیدار با خانواده ی شهید والا مقام خان محمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار با خانواده ی شهید والا مقام خان محمد به مناسبت هفته دفاع مقدس
در آستانه برگزاری سومین یادواره شهدای خانواده آموزش فنی وحرفه ای استات گلستان و همزمان با سومین روز از هفه دفاع مقدس، مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان و هیئت همراه با خانواده معزز شهید خان محمد دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، سید علیرضا حسینی طلب مدیر کل در این دیدار اظهار داشت: شهدا از نعمت های کشور هستند و همه ی ما موظف هستیم ضمن سرکشی و دیدار از خانواده های معزز شهدا به عنوان خادم این عزیزان با تمام توان به پدران و مادران سرافراز خدمت کنیم.
وی تاکید کرد: سرکشی از خانواده های معزز شهدا باعث تقویت روحیه خود ما نیز می باشد و بار دیگر با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهداء نیز تجدید پیمان می شود.
حسینی طلب گفت : در برابر ایثارگریها و ازخودگذشتگی های شهدا هرچه بگوییم کم گفته ایم اما وجدانمان آرام می گیرد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ادامه داد: بدون شک شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و در نزد خدای متعال از اهمیت و جایگاه بسیار ویژه ای برخوردارند و نیازی به مسائل و موارد مادی و دنیوی ندارند اما با توجه به وظیفه ای که در برابر خون پاک شهدا داریم باید به وصیت آنان عمل کنیم و در ادامه راه آنان ثابت قدم و استوار باشیم.
مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان در ادامه این دیدار به خاطرات شیرین خانواده سربلند شهید خان محمد فراداد و صحبت های این عزیزان را تحسین کرد.
در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایای دیگر به رسم یادبود از خانواده همیشه سرافراز شهید والامقام تجلیل به عمل آمد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .