عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اتوبوسرانی گلستان برای اربعین حسینی آماده می شود


اتوبوسرانی گلستان برای اربعین حسینی آماده می شود

اتوبوسرانی گلستان برای اربعین حسینی آماده می شود

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به آغاز ماه محرم و ایام اربعین حسینی اعلام کرد که حوزه حمل و نقل جاده ای استان بویژه بخش اتوبوسرانی برای این سفر معنوی در حال آماده سازی و هماهنگی ناوگان و نیروهای خود می باشد.

 به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان،"ایوب میرشاهی" در جلسه ای که به منظور هماهنگی با شرکت های اتوبوسرانی استان برای این سفر معنوی در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، به مدیران این شرکت ها تاکید کرد که عمر ناوگان این بخش مناسب است و نیاز به نوسازی در آنها دیده نمی شود اما برای این که ایران اسلامی در این ایام در برابر چشمان جهانیان قرار دارد، سلامت فنی و تجربی ناوگان و رانندگان، مساله مهمی است که باید مورد توجه دقیق باشد.

وی از مسایل مورد توجه دیگر در این حوزه را، رعایت و احترام به مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی بیان کرد و گفت: کاهش تصادفات و تلفات جاده ای هدف اصلی در این سفر است و برای دستیابی به این هدف و همچنین، تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری در این بخش، همت و دقت نظر مجموعه را می طلبد.

همفکری و تعامل بیشتر با یکدیگر و با سازمان های زیرمجموعه و سنجیده عمل کردن برای تنظیم قراردادهای کاری و پایبندی به آنها از تاکیدات دیگر این مسئول گلستانی بود.

در ادامه این نشست هر یک از مدیران شرکت های اتوبوسرانی، درخواست های خود را برای برقراری سفر معنوی ایمن در این ایام بیان کردند و راهکارهای لازم برای آنها اعمال شد.

پارسال 720 دستگاه اتوبوس در هنگام اربعین حسینی از استان گلستان به مرز مهران اعزام شد و امسال نیز پیش بینی می شود نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .