عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوره آموزشی عملی نماز و آشنایی با واقعه کربلا ویژه ناشنوایان برای اولین بار در استان


دوره آموزشی عملی نماز و آشنایی با واقعه کربلا ویژه ناشنوایان برای اولین بار در استان

دوره آموزشی عملی نماز و آشنایی با واقعه کربلا ویژه ناشنوایان برای اولین بار در استان

  دوره آموزشی عملی نماز و آشنایی با واقعه کربلا ویژه ناشنوایان برای اولین با در استان،چهارشنبه شب 12مهرماه با حضور محمدی –مشاور استاندار ورئیس ستاد اقامه نماز وتازیکه- مسئول امور فرهنگی بهزیستی استان درنمازخانه این اداره کل برگزارشد.

مسئول فرهنگی و ستاد اقامه نماز بهزیستی استان در این باره گفت : بمنظور تقویت مسائل دینی و نماز درمیان ناشنوایان، برای اولین بار دوره آموزشی احکام نماز ، وضو ،تیمم ،غسل ، اذان و آشنایی با قیام عاشورا، با استفاده از اساتید تخصصی از قم و مشهد برای ناشنوایان استان برگزارشد.

تازیکه افزود: دراین دوره آموزشی که به مدت 5 روز متوالی برگزارشد،بیش از 100 نفر از ناشنوایان ازسراسراستان شرکت نموده و از این آموزشها بهرمند شدند.

وی درادامه خاطرنشان ساخت: با همکاری ستاد اقامه نماز ،3 دوره آموزشی دراین زمینه که 2 دوره آن در مدرسه راهنمایی «فدک »و یک دوره در مدرسه راهنمایی«ارشاد» برای 50نفر از دانش آموزان این مدارس استثنایی برگزارشد.

گفتنی است : همزمان با پایان این دوره آموزشی ، هیئت عزاداری ناشنوایان که با حضور اکثریت ناشنوایان سراسراستان تاسیس شد ،اولین مراسم عزاداری خودرا شب گذشته همزمان با شام غریبان امام سجاد برگزار نمود و مقرر شد ازاین پس هر هفته روزهای سه شنبه از ساعت 6 تا 8 شب انجام می شود .

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 759
  • کد خبر : 37984