عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملکرد خدمات مشترکین و درآمد در راستای طرح تکریم ارباب رجوع بررسی شد


عملکرد خدمات مشترکین و درآمد در راستای طرح تکریم ارباب رجوع بررسی شد

 
 معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا گلستان از بررسی عملکرد واحد خدمات مشترکین و درآمد در راستای طرح تکریم ارباب رجوع خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس "داود احمدی نصرآبادی" در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت، افزود: این نشست با حضور مدیرعامل شرکت آبفا گلستان، معاونین، مدیران مناطق، مسئولین مشترکین مناطق و جمعی از کارکنان شرکت برگزار شد.

به گفته وی، نظارت صحیح بر مصرف انشعاب دارای معافیت مانند مساجد و مراکز مذهبی در زمان صدور قبوض موجب می شود تا مصرف آب در این اماکن مدیریت و از استفاده بی رویه و هدررفت آب جلوگیری شود.

مهندس احمدی نصرآبادی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم جهت وصول مانده بدهی مشترکین و کنترل صحیح گزارش برگشت از فروش آب باید انجام شود تا کوچکترین خللی در رضایت مشترکین ایجاد نشود.

وی از مدیران مناطق خواست، مشخصات تعویض کنتورهای خراب در سیستم مشترکین در اسرع وقت ثبت شود تا از بروز خطا در زمان قرائت کنتور جلوگیری شود.

همچنین در این نشست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ضمن قدردانی از مدیران مناطق در سپری کردن فصل تابستان، بر برگزاری مستمر جلسات کمیته مدیریت بحران برای تامین آب شرب در زمان پیک مصرف تاکید کرد.

مهندس رحمتی تصریح کرد: مشکلات آبرسانی و روند اجرای طرح های فاضلاب توسط مدیران مناطق با شوراهای اسلامی شهرها در جلسات مشترک بررسی شود و شوراهای اسلامی شهرها در جریان مسائل مهم آبرسانی قرار گیرند و شرایط لازم برای بازدید آنان از تاسیسات آبی استان فراهم شود.

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 477
  • کد خبر : 38054