عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیگیر ثبت برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در تقویم جشنواره های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در گنبد کاووس می شویم

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس:

پیگیر ثبت برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در تقویم جشنواره های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در گنبد کاووس می شویم

پیگیر ثبت برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در تقویم جشنواره های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در گنبد کاووس می شویم

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در آیین تجلیل از عوامل و دست اندرکاران برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام استان گلستان در گنبد با اشاره به برگزاری باشکوه جشنواره یازدهم گفت: پیگیر ثبت برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در تقویم جشنواره های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در گنبد کاووس می شویم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان آیین تجلیل از عوامل و دست اندرکاران برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام استان گلستان در شهرستان گنبد کاووس امروز مورخ 17 مهرماه 1396 در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان با حضور عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس، حجت الاسلام ولمسلمین ترابی امام جمعه گنبد، مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و جمعی دیگر از مسوولین شهرستانی و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این مراسم عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس با اشاره به برگزاری باشکوه یازدهمین دوره از جشنوراه برای نخستین بار در شهرستان گنبد کاووس گفت:

برگزاری موفق جشنواره فرهنگ اقوام در شهرستان گنبد کاووس به ما نشان و این آمادگی را داد که شهرستان گنبد کاووس می تواند میزبان بسیار شایسته ای برای برگزاری رویدادهای فرهنگی استان گلستان باشد.

وی افزود: پیگیر ثبت  برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در تقویم جشنواره های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در گنبد کاووس می شویم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد در پایان ضمن تشکر از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و عوامل و دست اندرکاران برگزاری جشنواره در شهرستان گنبد کاووس یادآور شد:

برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام نمونه و مصداق بسیار موفقی از اتحاد، وحدت، همدلی، صفا و صمیمیت در گنبد کاووس بود و امید است در شهرستان گنبد کاووس نیز ماندگار شود.

همچینین در این مراسم حجت الاسلام ولمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان گنبد کاووس گفت: با توجه به ظرفیت های بسیار مناسب گنبد که به عنوان پایتخت صمیمیت، همدلی و همبستگی اقوام معرفی شده و بر اساس دارایی ها و ظرفیت های بسیار بالای این شهرستان وظیفه ما این است که اینگونه جشنواره ها را در شهرستان گنبد کاووس برگزار نماییم.

در ادامه مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان  ضمن تشکر از عوامل و دست اندرکاران برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام استان گلستان در شهرستان گنبد کاووس خبر داد: با توجه به ارزیابی انجام شده 98 درصد از هنرمندان آمادگی خود را جهت شرکت در دومین جشنواره فرهنگ اقوام در شهرستان گنبد کاووس اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: دبیر خانه دومین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در گنبد کاووس و دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در گرگان فعالیت خود را آغاز نمودند.

در ادامه این مراسم افخم غروی مسوول کمیته ارزیابی و نظارت جشنواره به ارایه گزارشی از عملکرد جشنواره در شهرستان گنبد کاووس پرداخت.

گفتنی است  جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در شهرستان گنبد کاووس امسال  برای نخستین بار و از تاریخ 18 الی 21 شهریورماه 1396با بخش های نمایشگاه سراسری صنایع دستی، روستاهای هدف گردشگری، سیاه چادر عشایری ، آلاچیق، موسیقی سنتی و آیینی و سوغات در محل سالن المپیک برگزار گردید که استقبال بی نظیر مردم فرهنگ دوست ایران زمین، استان گلستان بلاخص شرق استان را به همراه داشت.

 

پیگیر ثبت برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در تقویم جشنواره های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در گنبد کاووس می شویم


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .