عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 158 کنتور خراب مشترکین در شهرهای آق قلا و انبارالوم تعویض شد

با هدف کاهش هدر رفت آب

158 کنتور خراب مشترکین در شهرهای آق قلا و انبارالوم تعویض شد

 مدیر امور آب و فاضلاب منطقه آق قلا گفت: با هدف کاهش هدر رفت آب 158 کنتور خراب مشترکین شهرهای آق قلا و انبارالوم در سه ماهه گذشته تعویض شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان " سلیمان غفاری" در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت، افزود: از این تعداد، 118 فقره کنتور فرسوده مشترکین تحت پوشش در شهر آق ­قلا و 40 کنتور فرسوده مشترکین در انبارالوم تعویض شده است.
به گفته وی، با تعویض کنتورهای خراب و فرسوده اطلاعات دقیقی از میزان مصارف آب شرب مشترکین به دست می‌آید که این امر زمینه را برای مدیریت صحیح  مصرف در مواقع بحرانی فراهم می کند.
غفاری با بیان فعالیت های انجام شده در مدت مذکور گفت: 191 مورد رفع اتفاق انشعاب ثبت شده است که از این تعداد 154 مورد در شهر آق ­قلا و 37 مورد در انبارالوم می باشد.
وی خاطرنشان کرد: نصب 80 فقره انشعاب جدید، رفع 23 مورد اتفاقات شبکه، بازرسی 35 کیلومتر شبکه آب و 20 فقره جابه جایی کنتور جدید در شهرهای آق ­قلا و انبارالوم ثبت شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه آق ­قلا با اشاره به بخش دیگری از فعالیت های انجام شده، تصریح کرد: در سه ماهه گذشته 220 فقره انشعاب در شهرهای آق ­قلا و انبارالوم فروخته شده، 20 فقره انشعاب فرسوده در آق ­قلا تعویض و 5 کیلومتر از شبکه و خط انتقال آب در این شهر شستشو شده است.
 وی گفت: در مدت مذکور 14 مورد رفع گیر کنتور، 11 مورد رفع نشتی کنتور، 4 مورد مرئی کردن شیرآلات شبکه آبرسانی و یک هزار و 383 مورد کلرسنجی ثبت شده است.
غفاری با اشاره به حجم آب استحصال شده گفت: در سه ماهه گذشته­­­­ 715 هزار و 759 مترمکعب آب برای 14 هزار و 400 مشترک تحت پوشش در شهرهای آق ­قلا و انبارالوم استحصال شده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 696
  • کد خبر : 38129