عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه آسفالت راه روستايي سه راهي تنگراه ، قوشه چشمه و سوار بالا آغاز شد


پروژه آسفالت راه روستايي سه راهي تنگراه ، قوشه چشمه و سوار بالا آغاز شد

سرپرست اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان از شروع  پروژه آسفالت محور روستايي سه راهي تنگراه ، قوشه چشمه و سوار بالا در شهرستانهاي گاليكش و كلاله خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان :  مهندس "حسين محبوبي " سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني اين اداره كل گفت : محور روستايي سه راهي تنگراه ، قوشه چشمه و سوار بالا به طول20كيلومتر است كه عمليات زيرسازي و بيس آن در سالهاي گذشته از محل منابع استاني و ملي و تبصره 36 اجرا گرديده و آسفالت قطعه اي از آن بطول 6 كيلومتر از روستاي قوشه چشمه به سوار بالا در حال اجرا مي باشد .

اين مقام مسؤل اضافه كرد: تا كنون پروژه آسفالت محور راه روستايي سه راهي تنگراه ، قوشه چشمه و سوار بالا در مجموع بالغ بر 55 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

محبوبي ادامه داد : پيش از اين مردم اين روستاها از راه خاكي براي تردد استفاده مي كردند كه با آسفالت آن زمينه ارتباط بيش از پيش آنها با مركز شهرستانها و همچنين تبادلات اقتصادي و كشاورزي منطقه فراهم مي شود.        

لازم به توضيح است ترميم، زيرسازي و بيس 3 كيلومتر از محور مذكور كه بر اثر خسارات سيل آسيب ديده بود  نيز ازمحل اعتبارات تبصره 36 در سالجاري اجرا گرديد.                                                 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .