عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار با جامعه ایثارگری وظیفه مسئولان و مایه دلگرمی آنهامی شود


دیدار با جامعه ایثارگری وظیفه مسئولان و مایه دلگرمی آنهامی شود

 مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران گلستان در دهمین جلسه شورای معاونین گفت : خانواده شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آنها باید در برنامه مسئولان قرار بگیرد ، دیدار با جامعه ایثارگری وظیفه مسئولان و مایه دلگرمی آنها می شود .

به گزارش ایثار واحد گلستان ، دهمین جلسه شورای معاونین در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور اعضای شورا برگزار شد.
مدیر کل بنیاد در این جلسه ضمن محکوم نمودن سخنان گستاخانه اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت : توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی های شهدای والامقام و از خود گذشتگی آنها حاصل شده است و سخنان اخیر ترامپ هیچ گونه خللی در عزم و اراده ملت شریف ایران و مسئولان نظام نخواهد کرد.
وی ضمن بیان اینکه امنیت و آبادانی کشور مرهون و مدیون خون پاک شهداست اظهار داشت : حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله  و خدمات رسانی می شود.
فاضلی خاطر نشان کرد: در این جایگاهی که ما قرار داریم و همچنین تمام مدیران به ودیعه از شهدا دارند به درستی از این امانت نگهداری و خدمتگذار خوبی در برابر این عزیزان باشند.
وی اذعان داشت : خانواده شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آنها باید در برنامه مسئولان قرار بگیرد ، دیدار با جامعه ایثارگری وظیفه مسئولان و مایه دلگرمی آنها می شود .
این مقام مسئول اشاره کرد: مسئولان به عنوان خادمان خانواده های معزز شهدا و ایثارگران با دیدار چهره به چهره می توانند تنها ذره ای از زحمات و مرارت های آنها بکاهد و دلجویی از پدران و مادران شهدا و ایثارگران وظیفه و تکلیف ملی برای مسئولان است.
مدیر کل بنیاد  بیان داشت: ارزشمندی تشکیلات و رعایت انصاف و عدالت در خدمت رسانی ، تصمیم گیری بموقع و فارغ از هرگونه هیاهو ، انجام امور با برنامه و درایت در جهت رضایت مندی خداوند و خدمت گذاری به بهترین بندگان خدا از مهمترین اقدامات پرسنل بشمار می رود.
وی بابیان شعار و برنامه های ابلاغی مقام معظم رهبری در سال جاری افزود:  اعتقاد و اعتماد به مشورت گرفتن و هم اندیشی با کارشناسان و نخبگان جامعه ایثارگری بنیاد موجب اجرای برنامه های کمی و کیفی و ارائه راهکارهایی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به شمار می رود و برنامه سالانه خود را بر اساس نقشه راهی که خروجی اتاق فکر بوده طراحی و تدوین شود و یقینا می توانیم در اجرای منویات مقام معظم رهبری،دولت تدبیر و امید و نگاه ویژه مقام عالی بنیاد با محوریت گفتمان سازی در تحقق اهداف و سیاست های بنیاد گام برداریم.
در پایان هریک از اعضاء شورای معاونین پیرامون حوزه های کاری نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .