عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندارد، آماده همکاری همه جانبه با استانداری گلستان


استاندارد، آماده همکاری همه جانبه با استانداری گلستان

استاندارد، آماده همکاری همه جانبه با استانداری گلستان

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران در دیدار با استاندار گلستان گفت: آماده هرگونه همکاری در حوزه های مختلف و مرتبط در استان هستیم.
دکتر جهانبخش سنجابی شیرازی افزود: اولویت استاندارد در این منطقه ترانزیت صادرات و واردات به ویژه سوخت است که امیدواریم با همکاری دوطرفه به بهترین نحو مدیریت گردد.
وی از استاندار درخواست کرد تا جهت پوشش کامل استاندارد، عنایت ویژه ای به راه اندازی ادارات و نمایندگی های شهرستانی استاندارد در استان و جذب نیروی متخصص داشته باشد.
استاندار گلستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ریاست و مجموعه پرتلاش سازمان و تبریک هفته استاندارد گفت: استاندارد مقوله ای است که باید به صورت اعتقادی به آن نگاه و عمل کنیم چون با اجرای دقیق و صحیح قوانین مرتبط در حال ایمن سازی زندگی روزمره مردم است.
سید مناف هاشمی افزود: نگاه دو طرفه تولید و استاندارد باعث ارتقا و رونق اقتصاد ملی می شود. حمایت از این نگاه که موجب اشتغال و تولید در جامعه و آحاد مردم می گردد، رسالتی است که بر عهده تمام مسئولین خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.
این دیدار در جریان سفر معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران به استان گلستان و با حضور معاونین استاندار و مدیرکل استاندارد گلستان صورت گرفت.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .