عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل تعاون کار گلستان تاکید کرد: کار آفرینان اجتماعی به جامعه معرفی شوند


مدیر کل تعاون کار گلستان تاکید کرد: کار آفرینان اجتماعی به جامعه معرفی شوند

 مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: افرادی در جامعه حضور دارند که با ایجاد تحرک و ایفای نقش اجتماعی خود، باعث کارآفرینی در یک شهر، روستا و یا منطقه می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی در نشست مدیران و کارشناسان اشتغال شهرستان ها، با اشاره به اهمیت و نقش کارآفرینی در تحرک اقتصادی و اجتماعی اظهارکرد: در میان کارآفرینان، افرادی که با استفاده از ظرفیت و پتانسیل منطقه ای و بومی و فرهنگی موجب ایجاد و گسترش فعالیت های اقتصادی می شوند، به عنوان کارآفرینان اجتماعی معرفی خواهند شد.

وی افزود : روستاهای وامنان، عطاآباد، محمدآباد نمونه هایی از شناخت درست و بکارگیری صحیح از ظرفیت های بومی و منطقه ای در ایجاد کسب و کار هستند.

مازندرانی به انعقاد تفاهم نامه میان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی در حوزه مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: براساس این تفاهم نامه، جهاد دانشگاهی در 8 استان، کار مشاوره و پشتیبانی افرادجهت دریافت وام 20 میلیون تومانی مشاغل خانگی را انجام می دهد.

وی بیان داشت: تلاش خواهیم کرد استان گلستان را نیز به لیست این استان ها اضافه کنیم چرا که پایداری اشتغال موضوع بسیار مهمی است که در صورت دریافت مشاوره و ایجاد طرح های نو محقق خواهد شد .

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی گلستان در خصوص اشتغال روستایی تصریح کرد: برای رونق کسب وکار و اشتغال در روستاها 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است و طرح هایی که در کارگروه اشتغال مصوب می شوند از این تسهیلات بهره مند می شوند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 514
  • کد خبر : 38455