عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در کشور بخصوص استان گلستان هیچگونه کشت تراریخته انجام نمی شود و مردم نگران نباشند

دکتر مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان:

در کشور بخصوص استان گلستان هیچگونه کشت تراریخته انجام نمی شود و مردم نگران نباشند

در کشور بخصوص استان گلستان هیچگونه کشت تراریخته انجام نمی شود و مردم نگران نباشند

  دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در برنامه زنده گفتمان صداوسیما با موضوع پدافند غیر عامل گفت: در کشور بخصوص استان گلستان هیچگونه کشت تراریخته انجام نمی شود و مردم نگران نباشند.

 وی افزود:امنیت غذایی یکی از مهمترین وظایف بخش کشاورزی است و ما در رسیدن به این هدف باید تلاش کنیم که این جایگاه مهم پدافند غیرعامل را در این حوزه نشان می دهد.
  به گفته مهاجر، حفظ منابع آب و خاک و محیط زیست و ارتقای تولیدات محصولات کشاورزی و پایداری آن یکی از اهداف مهم پدافند غیر عامل در بخش کشاورزی استان و کشور است.
وی اظهار کرد: آموزش مردم جامعه برای آشنایی با مفهوم و اهمیت پدافند غیر عامل یکی از برنامه های ستاد پدافند غیرعامل استان و سازمان‌ جهادکشاورزی استان است.
 رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: مقاوم کردن بذرها به بیماری انجام شده است که هیچ اثر منفی روی انسان صورت نمی گیرد.
وی با بیان اینکه بذرهای وارداتی مرتب مورد ارزیابی قرار می گیرد گفت: پتانسیل یابی جذب کود در گیاهان یکی از کارهای مهم تحقیقاتی کارگروه پدافتد غیرعامل در سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان است که به توفیقات خوبی دست یافته ایم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .