عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به 2 روستای کوهستانی شهرستان رامیان


آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به 2 روستای کوهستانی شهرستان رامیان

  
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، طی مراسمی عملیات اجرایی پروژه گاز رسانی به 2 روستای کوهستانی و صعب العبور پا قلعه و پل آرام شهرستان رامیان شروع شد. 

 در این آیین که با حضوردکتر ابراهیمی نماینده شهرستانهای آزادشهرو رامیان درمجلس شورای اسلامی، مهندس جمال لیوانی مدیرعامل گازگلستان ، صادقلو فرماندار، بخشدار و تنی چند از مسئولین شهرستان  رامیان برگزار شد  کلنگ آغاز اجرای گاز رسانی به روستاهای فوق  به زمین زده شد.

  در همین رابطه مدیر عامل گاز گلستان درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت  با تشریح  این پروژه ها گفت: گازرسانی به 2 پروژه مذکور معادل مبلغ  21 میلیارد ریال هزینه  در بر خواهد داشت  که در همین رابطه تعداد 400  نفر ازمردم شریف این روستاها از نعمت گازطبیعی بهره مند خواهند شد.

 وی افزود: از مجموع  64 روستای شهرستان رامیان  تعداد 59 روستا قابلیت گازرسانی دارند که تاکنون  55 روستا گازرسانی شده است وعملیات  اجرایی تعداد 4 روستا  با احتساب 2 روستای پا قلعه و پل آرام  دردست انجام می باشد که انشاء با فراهم بودن شرایط لازم  برابر برنامه در موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید و رامیان به شهرستان سبز مفتخر خواهد شد.

  مهندس جمال لیوانی با بیان اینکه مدت زمان پیمان اجرایی  این پروژه یک سال می باشد تصریح کرد:در حال حاضر  100 درصد خانوار شهری و 97 درصد خانوار روستایی شهرستان  نیزاز نعمت گاز برخوردار می باشند

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .