عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 692 کنتور خراب مشترکین آب و فاضلاب منطقه بندرترکمن تعویض شد

در شش ماهه اول سال جاری

692 کنتور خراب مشترکین آب و فاضلاب منطقه بندرترکمن تعویض شد

 مدیرامور آب و فاضلاب منطقه بندرترکمن گفت: در شش ماهه اول سال جاری 692 کنتور خراب مشترکین با هدف کاهش هدررفت آب تعویض شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، حسین رضوی در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت، افزود: تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از پرت بیش ‌از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آب‌رسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می‌نماید.
به گفته وی، در مدت مذکور 260 مورد نشت یابی انشعابات، 268  مورد رفع حوادث انشعاب و خط انتقال، 163 فقره نصب انشعاب جدید و 193 مورد واگذاری اشتراک آب (آحاد) ثبت شده است.
رضوی با بیان اینکه در این مدت 320 مورد بازدید از کنتورهای مشترکین انجام شده است، تصریح کرد: 60 کیلومتر بازدید از شیرآلات و لوله های شبکه توزیع و خط انتقال، 5 مورد جابجایی کنتور، 10 مورد رفع اتفاقات و حوادث شبکه توزیع، 27 رشته استانداردسازی و تعویض انشعاب فرسوده، 50 کیلومتر نشت یابی شبکه توزیع بخشی از اقدامات انجام شده در امور منطقه بندرترکمن می باشد.
وی افزود: بازسازی و مهندسی مجدد 3 حلقه چاه آب شرب در شهر بندرترکمن با هدف بهره‌وری بهینه از منابع تامین آب و در جهت افزایش راندمان و کاهش هزینه‌های بهره‌برداری انجام شده است.
مدیرامور آب و فاضلاب منطقه بندرترکمن با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش فاضلاب، گفت: 905 مورد مهپاشی شبکه فاضلاب، 640 مورد بازرسی منهول، 850 متر اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب، 290 کیلومتر شستشوی شبکه فاضلاب، 108 فقره انشعاب واگذار شده (آحاد)، 32 کیلومتر شستشو و لایروبی شبکه فاضلاب و راه اندازی یک مورد ایستگاه پمپاژ فاضلاب از اقدامات انجام شده در شش ماهه اول سال جاری می باشد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 532
  • کد خبر : 39083