عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قوانین در ارتباط با مددجو و تعامل با همکار رعایت نمائید تا کارهایتان بهترین عملکرد را داشته باشد

مدیر زندان مرکزی گرگان:

قوانین در ارتباط با مددجو و تعامل با همکار رعایت نمائید تا کارهایتان بهترین عملکرد را داشته باشد

قوانین در ارتباط با مددجو و تعامل با همکار رعایت نمائید تا کارهایتان بهترین عملکرد را داشته باشد
به جهت نقش کلیدی واحد فرهنگی و تربیتی در زندان و اهمیت بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه فردین گرگانی مدیر زندان گرگان در جمع کارکنان فرهنگی، گفت: قوانین در ارتباط با مددجو و تعامل با همکار رعایت  نمائید تا کارهایتان بهترین عملکرد را داشته باشد
 به گزارش پايگاه اطلاع رساني اداره کل زندانهای استان گلستان: به جهت نقش کلیدی واحد فرهنگی و تربیتی در زندان و اهمیت بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه، مدیر زندان جلسه ای با مسئولین و کارکنان فرهنگی زندان گرگان برگزار کرد.
 فردین گرگانی مدیر زندان گرگان در جمع کارکنان فرهنگی، گفت: قوانین در ارتباط با مددجو و تعامل با همکار را رعایت نمائید تا درکارهایتان بهترین عملکرد را داشته باشید .
وی در ادامه افزود: تشکر می کنم از زحمات همه شما تلاشگران در سنگر اصلاح و تربیت و انشاء الله خداوند قدم ها، کلام و خدماتی را که انجام میدهید ذخیره قیامت شما قرار دهد .
رئیس ستاد کاهش  آسیب زندان گرگان افزود: اگر می خواهید کار بهتر پیش رود باید مربیان فرهنگی با هم جلسه داشته و نقاط ضعف و قوت بندهای خود را باهم در میان بگذارند و آنها را بر طرف نمایند.
ایشان اصول و مبانی کار فرهنگی را بشرح ذیل نام بردند 1- بهره گیری از روش ها و تکنیک ها که باید مربیان و مسئولین امر در همه شرایط وو با همان امکانات کار های بزرگی بسازند و این همان مهارت است .2-مخاطب شناس باشید 3-ذائقه شناس باشید و سطح آگاهی مخاطبین را بشناسید.
مدیر زندان بیان داشت:  مهارت ارتباطی داشته باشید یعنی مربیان با مخاطبین خود ارتباط عاطفی برقرار نموده و اعتماد آنها را به خود جلب نمایند تا بتوانند مشکلات آنها را برطرف نموده و موجبات اصلاح آنان را فراهم آورید . و نظم و انضباط و تفکر خلاق داشته باشید و همه شما به نوعی معلم فرهنگی هستید
با رعایت قوانین با مددجویان ارتباط برقرار نموده و با همکاران تعامل داشته باشید تا کارها به صورت ایده آل انجام شود .
فردین گرگانی اعلام نمود: زندانیانی که علاقه دارند و موجبات اصلاح خود را فراهم آورده و در برنامه های قرآنی و فرهنگی شرکت فعال دارند را شناسایی نموده و آنها را مورد تشوق قرار دهید .
سپس مسئول فرهنگی گزارشی از آن واحد ارائه داد و همکاران مشکلات خود را مطرح نمودند . 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 455
  • کد خبر : 39098