عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش های فنی وحرفه ای نقش بسیار تأثیرگذاری بر اشتغال کشور دارد

نماینده مردم آزادشهر و راميان در مجلس شورای اسلامی:

آموزش های فنی وحرفه ای نقش بسیار تأثیرگذاری بر اشتغال کشور دارد

 آموزش های فنی وحرفه ای نقش بسیار تأثیرگذاری بر اشتغال کشور دارد

  به منظور گسترش تعاملات و همکاری های متقابل ، نماینده مردم شهرستان های آزادشهر ورامیان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان با مدیر کل این مجموعه گفتگو و تبادل نظر کرد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان در این دیدار  ابراهیمی نماینده مردم شریف شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی ضمن استقبال از همکاری با آموزش فنی وحرفه ای، گفت: آموزش های فنی وحرفه ای نقش بسیار تأثیرگذاری بر  اشتغال کشور دارد ؛ وبا توجه براین مساله سعی بر آن است تا جوانان و افراد جویای کار را به سمت فراگیری آموزش های مهارتی سوق دهیم.

نماینده مردم شهرستانهای آزادشهر ورامیان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: امروزه اهمیت مقوله مهارت آموزی و تاثیر آموزشهای فنی و حرفه ای در بحث اشتغال بر هیچ کسی پوشیده نیست.
وی افزود : استان گلستان یک منطقه استراتژیک است و با توجه به چشم انداز هایی که برای آن ترسیم شده است به تعداد قابل توجهی نیروی ماهر و تکنسین نیاز دارد.
علیرضا ابراهیمی خاطر نشان کرد: ارائه آموزشهای مهارتی متناسب با نیاز منطقه، اثر بخشی آموزشهای فنی و حرفه ای را بسیار افزایش می دهد.
در ادامه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ضمن ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد استان و تبیین سیاستها و برنامه های سازمان گفت: در شرایطی که اقتصاد مقاومتی یکی از راهبرد های کلان کشور تعیین شده است، بدون تردید آموزش فنی و حرفه ای یکی از ارکان اصلی در ایجاد سریع تحول اقتصادی می باشد.
سید علیرضا حسینی طلب ضمن اشاره به نامگذاری سال 96 تحت عنوان اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری بر عزم جدی این اداره کل در اجرای منویات رهبری در عرصه مهارت آموزی تاکید کرد.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .