عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمک شورای موسسین مدارس غیر دولتی به مجتمع آموزشی زندان مرکزی گرگان

مدیرکل زندانهای استان گلستان خبر داد:

کمک شورای موسسین مدارس غیر دولتی به مجتمع آموزشی زندان مرکزی گرگان

  کمک شورای موسسین مدارس غیر دولتی  به مجتمع آموزشی زندان مرکزی گرگان

 جلسه مدیرکل زندانهای با مدیرکل و پرسنل آموزش و پرورش ، رئیس و اعضای شورای موسسین مدارس غیر دولتی  استان در زندان مرکزی گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان : به جهت رفع نیاز آموزشی و تکمیل مجمتع آموزشی با هماهنگی بعمل آمده مدیرکل زندانهای استان جلسه ای با حضور مدیرکل و پرسنل آموزش و پرورش ، رئیس و اعضای شورای موسسین مدارس غیر دولتی  استان در زندان مرکزی گرگان برگزار گردید .
علی رضا رضوانی مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای وطنی مدیرکل آموزش و پرورش و شورای موسسین مدارس غیر دولتی  استان ،  گفت: علی رغم مشکلات موجود اعتقاد داریم تا در اجرای وظایف سازمانی کوتاهی نکنیم و به همت آموزش و پرورش استان ما در زندانهای گرگان و گنبد کد یادگیری محلی و در زندان گرگان کد آموزشی داریم و یکی از راه های موثر در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی داخل زندان علاوه بر فضای قرآنی و فرهنگی داشتن فضای آموزشی است .
وی افزود:اگر زندانی به معلم خود اعتماد نماید و با او ارتباط خوب برقرار نموده آموزش صحیح ببیند در حین حبس و پس از آزادی از آسیب های اجتماعی خود و خانواده آن بدور خواهند ماند .
در ادامه وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان، گفت: نگاه ما  به مدرسه به عنوان کارخانه انسان سازی است باید به این قشر آسیب دیده جامعه هم توجه نماییم چون هم مدرسه و هم جامعه نقش خود را بخوبی  ایفا می نمودند کار آنها به زندان نمی افتاد .
وی افزود خداوند بهترین نعمت را که به بندگان عطا نموده است آزادی است و زندانیان از این نعمت بزرگ  برخوردار نیستند.
وطنی افزود: ساخت مدرسه نشان از عظمت و جایگاه ویژه شما در تربیت این قشر است و نباید زندانیان از بحث آموزش و پرورش دور بمانند و ما معلمان در این امر پیش قدم و در کنار شما هستیم و در حد خودمان هم تلاش و هم حمایت می کنیم
سپس جهانگیری رئیس شورای موسسان استان گلستان اظهار داشت:  تشکر مینمایم از زحمات جناب آقای رضوانی، مدیر کل زندانها بابت تشکیل این جلسه و امیدوارم با کمک این شورا بتوانیم کارهای خیری را در این زندان هم انجام دهیم و ما با خیرین سعی می نماییم  بیشتردر کنار شما باشیم و مشکلات شما را مرتفع نماییم و انشاءلله خداوند توفیق دهد تا بتوانی در این کارهای خیر شرکت نماییم .
وی افزود در زمان معلمی ممکن است ما نتوانسته باشیم به وظایف خود بخوبی عمل نماییم و کار این افراد به  زندان افتاده و امروز وظیفه داریم آنچه را که در گذشته این زندانیان یاد نگرفته اند را امروز به آنها کمک نماییم تا انشاء لله پس از آزادی از زندان بازگشت به زندان نداشته باشند .
در پایان مبلغ دویست میلیون ریال از محل کمک مدیران مدارس غیر دولتی جهت ساخت مدرسه زندان گرگان به مدیر کل زندانهای استان گلستان تحویل گردید.
 

کمک شورای موسسین مدارس غیر دولتی  به مجتمع آموزشی زندان مرکزی گرگان

 

کمک شورای موسسین مدارس غیر دولتی  به مجتمع آموزشی زندان مرکزی گرگان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 541
  • کد خبر : 39228