عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیشرفت فیزیکی 17 درصدی طرح آبرسانی به شهرستان کلاله/لزوم تقویت اعتبار طرح در سال جاری

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان:

پیشرفت فیزیکی 17 درصدی طرح آبرسانی به شهرستان کلاله/لزوم تقویت اعتبار طرح در سال جاری

پیشرفت فیزیکی 17 درصدی طرح آبرسانی به  شهرستان کلاله/لزوم تقویت اعتبار طرح در سال جاری

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان از پیشرفت فیزیکی بیش از 17 درصدی طرح آبرسانی به شهرستان کلاله خبر داد و گفت: مشکلات طرح در سال جاری اعتبار اندک آن در بودجه است و لازم است با توجه به پروژه های تعریف شده در سال جاری، اعتبار طرح تقویت گردد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس داود گیلک در بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از طرح آبرسانی شهرستان کلاله اظهار کرد: هدف از اجرای طرح آبرسانی به شهر کلاله، تامین آب شرب شهر کلاله برای افق سال 1415 برای جمعیتی بالغ بر 62 هزار نفر می باشد.
وی افزود: از جمله اقدامات انجام شده تاکنون در این طرح ، خرید و اجرای خط انتقال اصلی از چشمه آق سو  به مخزن 5000 مترمکعبی و خط انتقال اضطراری منطقه کوسه به طول 8.2کیلومتر، حفر5 حلقه چاه عمیق، احداث مخزن 2000 مترمکعبی کوسه شهر کلاله (قبل از پل) با پیشرفت 40 درصد می باشد و در سال جاری نیز عملیات اجرای بخشی از طرح آبرسانی به شهر کلاله (بخش اول) و حفر 2 حلقه چاه عمیق شروع شده است.
معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان، افزود: عملیات اجرای طرح آبرسانی به شهر کلاله از سال 1391 شروع و تاکنون بیش از 17 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. اعتبار سال جاری این طرح 7/4 میلیارد ریال است و از آغاز تاکنون 50 میلیارد ریال هزینه شده است و برای اتمام این طرح به اعتباری بالغ بر 330 میلیارد ریال مورد نیاز می باشد.

پیشرفت فیزیکی 17 درصدی طرح آبرسانی به  شهرستان کلاله/لزوم تقویت اعتبار طرح در سال جاری

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .