عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه آموزشی رضایت سنجی و مشتری مداری در علی آباد برگزار شد

ویژه مسئولین وکارشناسان دفتر مدیریت عملکرد مناطق 4،5 و6کشور؛

کارگاه آموزشی رضایت سنجی و مشتری مداری در علی آباد برگزار شد

کارگاه آموزشی رضایت سنجی و مشتری مداری در علی آباد برگزار شد

 کارگاه آموزشی رضایت سنجی ومشتری مداری ویژه مسئولین وکارشناسان دفتر مدیریت عملکرد مناطق 4،5 و6کشور پیش از ظهر امروز یکشنبه 21 آبانماه با حضور مشاور رئیس ومدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور، رئیس گروه امور تولیدی سازمان بازرسی استان ،قائم مقام ومشاور مدیرکل بهزیستی استان وجمعی ازمسئولین استانی وشهرستانی درمجتمع رفاهی «کانیار»شهرستان علی آباد کتول برگزارشد.

درابتدای این مراسم مشاور وقائم مقام مدیرکل بهزیستی استان طی سخنانی بااشاره به اصل مطالبه گری اجتماعی در سازمان بهزیستی گفت: آنچه درسازمان بهزیستی به عنوان یک اصل باید توجه کنیم مطالبه گری اجتماعی است

میرفندرسکی افزود:پس از تشکیل دفتر مدیریت عملکرد به ریاست  دکتر موسوی چلک درسازمان بهزیستی کشور،بحث نظام نامه نظارتی وارزشیابی ها شکل گرفت وبا اجرای جامع این نظام نامه نظارتی توسط دفتر مدیریت عملکرد،سازمان بهزیستی کشور برای اولین در دو سال متوالی با افزایش استانهای برتر ،درجشنواره شهید رجایی حائز رتیه برترشد ومقام کسب کرد به طوری که درسال دوم ۲۴ استان  از سازمان بهزیستی دستگاه برتر شدند و این در طول دوران برگزاری جشنواره شهید رجایی بی سابقه است و این موفقیت مرهون تلاشهای دفتر مدیر عملکرد سازمان می باشد

قائم مقام مدیرکل بهزیستی استان یادآور شد:دربرنامه ششم توسعه بیش از20 وظیفه ومسئولیت اجتماعی برعهده واختیاربهزیستی نهاده شده است بطوریکه سازمان بهزیستی را به عنوان محوری ترین دستگاه دولتی متولی رفاه اجتماعی ونظام سلامت اجتماعی معرفی می کند.

ایشان باتاکید برتلاش همه جانبه درراستای اجرای برنامه ششم توسعه ابراز امیدواری نمود که درپایان این برنامه تغییرات مثبتی وقابل ملاحضه ای درسطح جامعه ایجاد خواهد شد.

میرفندرسکی بابیان اینکه سیاست ها ی کلان دفترمدیریت عملکرد سازمان بهزیستی دیگر مانند گذشته نیست گفت:برخلاف گذشته که این دفتر به عنوان دفتر بازرسی فعالیت داشت اکنون با تغییر عنوان به دفتر مدیریت ارزیابی عملکرد،رویکرد آن نیز تغییر زیادی نموده است بطوریکه اکنون وظیفه بازبینی ونظارت بر تلاشها واجرای صحیح دستورالعمل ها وقوانین توسط کارکنان ومراکزغیردولتی و تحت نظارت بهزیستی را انجام می دهد تا ضمن شفاف سازی بتواند نتیجه تلاشها وفعالیتها سازمان بخوبی منعکس کند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 400
  • کد خبر : 39261