عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در نشستی با حضور مدیرعامل آبفا گلستان عملکرد مشترکین مناطق بررسی شد


در نشستی با حضور مدیرعامل آبفا گلستان عملکرد مشترکین مناطق بررسی شد

  در نشستی با حضور مدیرعامل آبفا گلستان، معاونت مشترکین و درآمد، مدیران و مسئولین مشترکین مناطق عملکرد مشترکین مناطق بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در این نشست محمد هادی رحمتی گفت: رعایت حقوق شهروندی، طرح تکریم ارباب رجوع و رضایت مشترکین از مواردی است که تمامی کارکنان باید اهتمام جدی نسبت به آن داشته باشند.
به گفته وی، ایجاد نظامی پاسخگو و کارآمد با هدف بهبود و ارتقاء سطح حقوق شهروندی، تسریع در خدمت رسانی، اطلاع رسانی نحوه ارائه خدمات بخشی از برنامه های شرکت می باشد.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان گلستان گفت: با هدف حمایت از مشترکین باید همکاری لازم با شهروندانی که شرایط پرداخت هزینه حق انشعاب را ندارند انجام شده و زمینه را برای اقساطی نمودن حق انشعاب آنان فراهم نمود.
وی با بیان اینکه بارندگی ها در سال آبی جاری نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: با توجه با کاهش بارندگی ها پیش بینی می شود با کمبود شدید منابع آبی در سال آینده مواجه شویم و شهروندان باید در مصرف آب صرفه جوی نمایند.
رحمتی افزود: برای نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی در جامعه باید کار اطلاع رسانی و تبلیغاتی مناسب و مستمر انجام شود.
مدیرعامل آبفا گلستان همچنین بر برگزاری مستمر جلسات با فرمانداری ها، شهرداری ها و شورای شهر جهت ارائه راهکار مناسب برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان تاکید کرد.
­­­­­­­­
سپس مهندس داود احمدی نصرآبادی گزارش جامعی از عملکرد مشترکین در هفت ماه گذشته ارائه داد و گفت: برای تحقق اهداف استراتژیک شرکت باید برنامه عمل سالیانه (بودجه) در دستور کار مناطق قرار گیرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 630
  • کد خبر : 39375