عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری ششمین جلسه هماهنگی امورتعزیرات حکومتی شهرستان گنبد کاووس


برگزاری ششمین جلسه هماهنگی امورتعزیرات حکومتی شهرستان گنبد کاووس

برگزاری ششمین جلسه هماهنگی امورتعزیرات حکومتی شهرستان گنبد کاووس

 ششمین جلسه هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان گنبد کاووس در محل اداره صنعت ،معدن وتجارت این شهرستان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان ،خلیل رجبلی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان گنبد کاووس گفت : ششمین جلسه هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان گنبد کاووس در محل اداره صنعت ،معدن وتجارت این شهرستان برگزار گردید .

رجبلی گفت : این جلسه به منظور هماهنگی بیشتر بین حوزه نظارت و بازرسی این اداره با تعزیرات حکومتی برای رفع موانع و مشکلات در تنظیم پرونده های متشکله و آراء صادره و ... تشکیل گردیده است .

ایشان در ادامه بیان داشتند: بازرسی از واحدهای صنفی وظیفه بازرسین اتاق اصناف و بازرسین اداره صنعت،معدن و تجارت میباشد اما بازرسی از دستفروشان دوره گردها در حیطه وظیفه ما نمی باشد.

رجبلی در پایان سخنان خود به بازرسان اتاق اصناف تأکید نمودن که از بازرسی اداره صنعت،معدن و تجارت الگو برداری کرده و نتیجه شکایت را به شاکی اعلام نمایند.

دنکوب رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گنبد کاووس در این جلسه ، توضیحاتی در خصوص نحوه پر کردن فرمت های کشف کالای قاچاق توضیحاتی ارائه نمودند.

دنکوب گفت: هنگام تکمیل صورتجلسه فقط مشخصات یک نفر در صورتجلسه قید گردد . ابتدا مشخصات صاحب پروانه ودر صورت نبودن جواز کسب در واحد صنفی مشخصات اداره کننده ثبت گردد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 692
  • کد خبر : 39446