عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 920 دستگاه ناوگان عمومی گلستان برای رفت و برگشت زائران اربعین اقدام کردند


920 دستگاه ناوگان عمومی گلستان برای رفت و برگشت زائران اربعین اقدام کردند

920 دستگاه ناوگان عمومی گلستان برای رفت و برگشت زائران اربعین اقدام کردند

 رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبر داد: در اربعین امسال 920 دستگاه ناوگان عمومی استان، اقدام به جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) از مرز مهران و مشهد مقدس نمودند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "قربانعلی روحی" در گفت و گویی خبری گفت: از این تعداد ناوگان 610 دستگاه برای جابجایی زائران اربعین به مرز مهران و 310 دستگاه هم به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گفته وی، خدمات دهی و جابجایی زائران اربعین توسط 200 نفر از خدام حسینی (ع) استان انجام شد.

روحی ادامه داد: اعزام 40 دستگاه کامیون برای حمل محمولات موکب ها از استان گلستان به کربلا، تامین 5 دستگاه اتوبوس بصورت رایگان جهت جابه جایی خادمین موکب ها، اعزام یک اکیپ راهداری با تجهیزات کامل راهداری به مرز مهران برای امدادرسانی به زائرین و اعزام یک اکیپ حمل و نقل به مدت دو هفته برای تسهیل کار برگشت زائران از مرز مهران به استان از دیگر اقدامات اداره کل در این ایام بوده است.

وی اظهارکرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از همه شرکت‌های حمل و نقل مسافربری در این استان خواستیم تا از حداکثر ناوگان حمل و نقل اتوبوسی خود استفاده کنند.

وی یادآورشد: رسیدگی به شکایت های زائران در قالب کمیسیون‌های ماده 12 و رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات و رانندگان در قالب کمیسیون ماده 11 انجام پذیرفت.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .