عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید دانش آموزان دبستان غیرانتفاعی پسرانه رشدیه از تصفیه خانه ناهارخوران


بازدید دانش آموزان دبستان غیرانتفاعی پسرانه رشدیه از تصفیه خانه ناهارخوران

  دانش آموزان دبستان غیرانتفاعی پسرانه رشیدیه از تصفیه خانه ناهارخوران بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری آب و فاضلاب استان گلستان، سرپرست روابط عمومی این شرکت گفت: این بازدید با هدف آشنایی دانش آموزان با روند تصفیه آب و آموزش روش های صحیح مصرف آب انجام شده است.
رقیه ایوبی افزود: در این بازدید که 100 نفر از دانش آموزان مدرسه غیرانتفاعی پسرانه رشیدیه حضور داشتند، کارشناسان آبفا استان توضیحات کاملی از روند تصفیه آب ارائه دادند.
ایوبی با بیان اینکه شیوه های مصرف صحیح آب را باید از دوران کودکی به فرزندان آموخت، تصریح کرد: هر دانش آموز می تواند به عنوان مروج مدیریت مصرف آب در خانواده موثر باشد.
وی گفت: از آنجائیکه آب با هزینه های بسیار سنگین تصفیه شده و در اختیار مردم قرار می گیرد شهروندان باید قدر این نعمت خدادادی را بدانند و از هدررفت آن پیشگیری نمایند.
سرپرست روابط عمومی آبفا گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش نزولات جوی، کشور ایران با کمبود آب مواجه است و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا آن را برای نسل های آینده حفظ کنیم.
در پایان یک کتاب آموزشی "قطره قطره زندگی" به دانش آموزان اهدا شد و از آنان خواسته شد بعنوان سفیران ترویج صحیح مصرف آب عمل نمایند و با مصرف بهینه و اصولی آب، کشور را از کمبود آب نجات دهند.
شهر گرگان دارای 78 حلقه چاه آب و 27 مخزن می باشد و بیش از 71 هزار فقره مشترک تحت پوشش امور آب منطقه گرگان قرار دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1456
  • کد خبر : 39705