عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه شورای اداری اداره کل زندانها در زندان گنبد


برگزاری جلسه شورای اداری اداره کل زندانها در زندان گنبد

  برگزاری جلسه شورای اداری اداره کل زندانها در زندان گنبد
با حضور مدیر کل زندانها و مسئولین و مدیران جلسه شورای اداری اداره کل زندانها در زندان گنبد کاووس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: جلسه شورای اداری اداره کل زندانهای استان گلستان با حضور علیرضا رضوانی مدیر کل، حمید وسکوئی و ابوالفضل بزازان معاونین وی و مسئولین و مدیران دوائر ستادی و زندانها و کانون اصلاح و تربیت در محل زندان گنبد کاووس برگزار گردید.
علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان  ضمن تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص)، هفته وحدت، آغاز امامت امام عصر (عج) و سالروز ازدواج حضرت خدیجه کبری در جمع مسئولین زندانهای استان، گفت: در جهت اعمال مدیریت صحیح از مظرات کارکنان استفاده شود که قطعاٌ موثر است  مسئولین زندانها و کانون در خصوص طرح های مختلف که از اداره کل مطرح  می شود از همه کارکنان نظر خواهی نمایند تا بهترین راهکار برای اجرا اتخاذ گردد.
وی در ادامه افزود: همه مدیران باید همواره در مسیر تعالی تحصیل نمایند و سعی در یادگیری مسائل مدیریتی و اخلاقی داشته باشند چرا که مدیر که بروز نباشد نمی تواند مجموعه را با حداقل هزینه به سمت اهداف سازمانی سوق دهد و مدیری که اخلاق نداشته باشد برای مجموعه خوب نیست.
در ادامه این مقام عالی قضایی تأکید کرد: در تصمیم گیری ها از شتابزدگی اجتناب نمائید و برای تغییرات مثبت و موثر در مجموعه باید سعه صدر داشت و اسباب و لوازم آن را مهیا نمود تا به مجموعه شوک وارد نشود.
مدیرکل زندانها در ادامه افزود: مدیر باید از تفویض اختیار به موقع و به نحو احسن برای مدیریت  استفاده نماید و با تفویض برخی از اختیارات فرآیند اجرای برخی امور را تسهیل نماید.
در ادامه جلسه مسئولین و مدیران مجموعه زندانهای استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برگزاری جلسه شورای اداری اداره کل زندانها در زندان گنبد

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 890
  • کد خبر : 39832