عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح دفتر کارآفرینی و اشتغال در دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول


افتتاح دفتر کارآفرینی و اشتغال در دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول

افتتاح دفتر کارآفرینی و اشتغال در دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول

باحضور سعید مازندرانی مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی گلستان و علیرضا اسفند یاری رئیس دانشگاه آزادعلی آبادکتول دفتر کارآفرینی و اشتغال در محل آن دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی گلستان، در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، دفتر کارآفرینی و اشتغال با حضور مدیران دو دستگاه در محل دانشگاه آزادعلی آباد افتتاح شد.

دکترسعید مازندرانی مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی گلستان در حاشیه این مراسم اظهارکرد: یکی از مشکلات اشتغال کشور نبود فرهنگ کارآفرینی در جامعه است که تغییر نگاه و نگرش در این خصوص باید از مراکز علمی گسترش پیدا کند.

وی افزود: انجام مشاوره شغلی به دانشجویان و فارغ التحصیلان و همچنین مساعدت در هدایت شغلی آنان، فعالیت هایی است که در این دفتر صورت خواهد گرفت.

مازندرانی ادامه داد:دفترکارآفرینی و اشتغال که در راستای تفاهم نامه منعقد شده با دانشگاه آزاد انجام شد، می تواندبه گسترش وارتقا فرهنگ همکاری و تعاون و کارآفرینی کمک شایانی را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به وجود رشته کارآفرینی در مقاطع عالیه در دانشگاه وجود دارد، خاطر نشان کرد: امسال تسهیلات بسیار خوبی با نرخ پایین در اختیار استان قرارگرفته است که ما آمادگی داریم بخشی از تسهیلات را به فارغ التحصیلان و طرح های دانش بنیان اختصاص دهیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 596
  • کد خبر : 39864