عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » به روزرسانی و راه اندازی ماشین آلات راهداری گلستان برای فصل سرما


به روزرسانی و راه اندازی ماشین آلات راهداری گلستان برای فصل سرما

 رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اعلام اینکه در حال آماده سازی برای راهداری زمستانه هستیم، گفت: امسال 1000 میلیون تومان اعتبار برای به روز رسانی و راه اندازی ماشین آلات راهداری استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "یعقوبعلی تبرائی" در گفت و گویی خبری گفت: با این اعتبار 40 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری که متوقف بودند در حال تعمیر و راه اندازی هستند.

به گفته وی، تعمیر و سرویس 10 دستگاه نمک پاش موجود در استان با اعتبار حدود 70 میلیون تومان از فعالیت های دیگر اداره کل برای راهداری زمستانه می باشد.

تبرائی اضافه کرد: جهت پیشبرد اهداف سازمانی در استان علاوه بر تعمیر و راه اندازی ماشین آلات راهداری موجود، از 8 دستگاه گریدر بخش خصوصی به مبلغ 480 میلیون تومان برای فصل سرما و یخبندان استان بهره مند خواهیم شد.

وی با اشاره به آغاز رسمی راهداری زمستانی از اول دی ماه، اظهارکرد که ماشین آلات و تجهیزات راهداری استان برای فعالیت های راهداری در راهدارخانه ها و مناطق صعب العبور استان مستقر خواهند شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .