عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی برگزار شد

از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ،

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی برگزار شد

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی برگزار شد

  مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله مهدوی کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری با حضور  نماینده محترم ولی فقیه در استان ، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ، مدیران و پرسنل دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و عموم مردم استان گلستان شامگاه پنج شنبه در مسجد جامع گرگان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ؛ عضو هیئت امنا و مسئول امور بین الملل دانشگاه امام صادق(ع) در این مراسم گفت: ما باید از افکار و عقاید این عالم ربانی الگو بگیریم و برگزاری این گونه مراسم‌ها نشانگر جایگاه آیت الله مهدوی کنی بین مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین میرلوحی افزود: بصیرت، الهام گرفتن از قرآن و تاسی از اهل بیت از مهم‌ترین ویژگی‌های آیت الله مهدوی کنی بود.

وی اظهار داشت: برگزاری مراسم تکریم بزرگان و علما و ذکر فضائل آنان برای عبرت گرفتن از حرکت آن‌ها در راه علم و فضیلت و تعظیم شعائر دینی است.

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی برگزار شد

مسئول امور بین الملل دانشگاه امام صادق(ع) گفت: آیت الله مهدوی کنی از 60 سال پیش شاگردی امام خمینی (ره) را داشتند و تا آخرین روزهای عمر مبارکشان نیز پای امام، رهبر، قرآن و مردم برای تعظیم شعائر الهی ایستاد.

میرلوحی افزود: آیت اله مهدوی کنی نوکری امام حسین را بر هر جایگاهی ترجیح دادند و سرمایه‌اش، تربیت حسینی و اشک بر امام حسین بود.

وی گفت: بنا به گفته مقام معظم رهبری، حفظ نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست یعنی باید پیام رسانانی همچون زینب کبری و امام زین العابدین باشیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا نیز در این مراسم گفت: آیت الله مهدوی کنی عالمی ربانی و سیاستگذار صادقی بودند که از میان ما رفت اما باید راه، تفکر و اندیشه وس ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری با بیان این که آیت الله مهدوی کنی قبل و بعد از انقلاب توانستند یار و یاور صدیق نظام و ولایت باشند، اظهار امیدواری کرد که در تکریم این شخصیت انجام وظیفه کرده باشیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .