عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین اگریگیتور استانی در گلستان شروع به کار کرد

دکتر مومنی خبر داد:

اولین اگریگیتور استانی در گلستان شروع به کار کرد

 اولین اگریگیتور استانی در گلستان شروع به کار کرد
دکتر مومنی خبر داد: اولین اگریگیتور استانی در گلستان با هدف حمایت از استارتاپ ها و انتقال محتوای تولید شده استان در حوزه IT به بازار، شروع به کار کرد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در خصوص این جلسه گفت: در راستای اجرایی شدن تفاهمات تکاپو، در جلسات مستمر با شرکت ایرانسل و حضور آن مجموعه در استان گلستان روشهای مختلف اجرایی شدن بند های تفاهم نامه مذکور از جمله نحوه حمایت از تولید کنندگان محتوا مورد بررسی قرار گرفت و شرکت ایرانسل موظف شد به عنوان یک شرکت هلدینگ بزرگ کشوری با ایجاد یک اگریگیتور استانی در گلستان تمام محتوای تولید شده در حوزه فناوری اطلاعات استان را به بازار فروش منتقل نماید.
وی در ادامه با اشاره به تولید یک صد هزار نرم افزارکاربردی تلفن همراه در فروشگاه های عرضه کننده نرم افزار ایرانی عرضه می شوند، گفت: وجود این حجم از نرم افزارها نشان از مهارت و ایده های مناسبی است که توسط تعداد  زیادی نیروهای تحصیل کرده در این بخش اتفاق افتاده است و قسمت مهمی از افراد تحصیلکرده به علت عدم حمایت، این توانایی در آنها از بین می رود.
حسین مومنی ادامه داد: اگریگیتورهای اپراتورهای مطرح کشور، علاوه بر شناخت ایده ها و توانایی های تولیدکنندگان برنامه های کاربردی، به  بازاریابی این برنامه ها و افزایش تعداد کاربران برنامه های کاربردی می پردازند.
 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .