عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان و نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی


دیدار مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان و نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی

 دکتر سعید مازندرانی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان و دکتر نورقلی پور نماینده مردم کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی در این دیدار گفت: تقویت و توسعه تعاونی ها که از اصلی ترین مولفه های اقتصاد مقاومتی می باشند، نیازمند توجه ویژه همه مسئولین به ویژه نمایندگان محترم  مردم در مجلس شورای اسلامی می باشد.

وی افزود: قوانین و مقررات قدیمی در بخش تعاون وجود دارد که فعالیت تعاونگران را با کندی مواجه می کند و رفع این مشکل نیازمند اهتمام ویژه نمایندگان مجلس در اصلاح قانون بخش تعاون است.

مازندرانی بیان داشت: طرح های کارورزی و تکاپو که در راستای رونق اشتغال در استان می باشد و خواسته ی ما از نمایندگان مجلس این است که با تمام توان از آنها حمایت نمایند تا شاهد ایجاد اشتغال در استان باشیم.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان با تاکید بر ارتقای سطح فرهنگی و ورزشی کارگران و تعاونگران، گفت: سیاست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی این است تا از طریق ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی، فرهنگی و رفاهی، این قشر زحمتکش و آسیب پذیر را حمایت نماید.

وی تاکید کرد: توجه به کارهای فرهنگی،ورزشی و رفاهی موجب ایجاد انگیزه در کارگران و پویایی محیط کار در واحدهای تولیدی می شود.

مازندرانی در همین راستا افزود: انتظار ما از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این است تا در راستای ایجاد یک مرکز مناسب فرهنگی،رفاهی و ورزشی در گلستان پیگیری جدی و مستمر نمایند


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 415
  • کد خبر : 40077