عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری سومین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان


برگزاری سومین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان

برگزاری سومین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، سومین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در سال 1396 با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و روسای مراکز در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

بنابراین گزارش، در ابتدای جلسه هریک از روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان های استان بیان گزارش عمکرد 8 ماهه اول سال، حوزه مهارت آموزی در محیط واقعی کار ونحوه رتبع بندی آموزشگاه های آزاد توسط مراکز تابعه پرداختند.

درادامه این جلسه سیدرضا مفیدی معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل، به تعهدات آموزشی سال 96 در همه بخش ها و حوزه های مختلف اشاره داشت و بر اهمیت نظارت و بازدید میدانی برای کیفیت بخشی هرچه بیشتر بر روند اجرای آموزش های مهارتی تأکید کرد.

سپس مهدی رحمدل معاون اداری پشتیبانی در خصوص حوزه کاری خود سخنانی را بیان کردند در ادامه هریک از روسای ستادی به بیان نکات و نظرات خود پرداختند.

در پایان سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت روز دانشجو وتقدیر از زحمات حاضرین در جلسه به دلیل اقدامات و فعالیت های انجام شده در سال جاری بیان کرد: هدف اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور وارد کردن فرهنگ مهارت آموزی در سبد خانوار آحاد جامعه می باشد.

وی اقتصادمقاومتی، مهارت آموزی در محیط واقعی کار، کارورزی دانشجویان، رتبه بندی آموزشگاه های آزاد استان را از مهم ترین اولویت های این اداره کل اعلام کرد.

حسینی طلب خطاب به روسای مراکز بیان کرد: در مبحث المپیاد، مراکز تابعه بایست بصورت سیستماتیک وارد شده و نسبت به شناسایی افراد نخبه اقدام نمایند.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی هفته پژوهش خواستار تداوم فعالیت های پژوهشی در این اداره کل و مراکز تابعه گردید و با بیان نکات مختلف اداری اهداف این اداره کل را تا پایان سال اعلام کرد.

 


 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .