عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکنون بیش از 201 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه تولید استان پرداخت شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان :

تاکنون بیش از 201 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه تولید استان پرداخت شده است

تاکنون بیش از 201 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه تولید استان پرداخت شده است

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان از پرداخت بیش از 201 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه تولید استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد .
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسینقلی قوانلو در چهل و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور استاندار گلستان در محل استانداری گلستان برگزار گردید ، گفت : از ابتدای سالجاری تا کنون 785 درخواست متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید در کارگروه رونق تولید استان تصویب و جهت پرداخت به بانکهای استان ارسال شده که از این تعداد تا کنون 66 واحد موفق به دریافت بیش از 97 میلیارد تومان تسهیلات از محل اجرای این طرح شده اند .
قوانلو افزود : همچنین بانکهای استان در سالجاری به 56 واحد تولیدی استان بالغ بر 82 میلیارد تومان تسهیلات از محل سایر منابع بانکی پرداخت نموده اند و با توجه به پرداخت 22 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید انتقالی از سال گذشته به 23 واحد تولیدی ، در مجموع امسال به 145 طرح و واحد تولیدی استان بیش از 201 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است .
به گفته وی ، در کل کشور نیز در این مدت به 8292 واحد و طرح تولیدی بیش از 6342 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است که امیدواریم تزریق این میزان نقدینگی به حوزه تولید همانند سال گذشته منجر به رونق بیشتر حوزه تولید و افزایش اشتغالزایی آنها گردد .
وی با بیان این که در طول سالجاری 171 واحد استان نیز متقاضی دریافت تسهیلات طرح نوسازی و بازسازی صنایع بوده اند ، گفت : از این تعداد درخواست 62 واحد پس از تایید کارگروه جهت دریافت 227 میلیارد تومان تسهیلات از محل اجرای این طرح به بانکهای استان معرفی شده اند که متاسفانه تا کنون بانکهای استان از این محل پرداختی نداشته اند و ما امیدواریم بانکهای مساعدت نمایند تا تسهیلات این بخش که برای واحدهای تولیدی استان نیز بسیار ضروری است ، هر چه سریعتر پرداخت گردد .
گفتنی است در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی پنجره عایق گلستان ، پیروزی خزر ، زرین ارشیا ، تعاونی دامداری گاو شیری ایثارگران صحرای گلستان و شرکت کشت و دام طاها با اداره کل امور مالیاتی ، اداره کل تامین اجتماعی ، شرکت شهرکهای صنعتی استان و بانکهای رفاه کارگران ، ملت ، تجارت ، کشاورزی و صادرات بررسی و تصمیمات لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات آنها اتخاذ گردید .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 557
  • کد خبر : 40134