عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » "پایان‌رویاها" و آغاز شور کودکان دانش‌آموز درسینما کانون گرگان


"پایان‌رویاها" و آغاز شور کودکان دانش‌آموز درسینما کانون گرگان

"پایان‌رویاها" و آغاز شور کودکان دانش‌آموز درسینما کانون گرگان

فیلم "پایان‌رویاها"ساخته‌ی محمدعلی‌طالبی‌ در کانون نمایش مجتمع فرهنگی‌هنری گرگان با حضور جمع پرشوری از کودکان دانش‌آموز به نمایش درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، فیلم "پایان‌رویاها" آخرین ساخته‌ی ابراهیم طالبی همراه با نقش‌آفرینیامیرحسام‌رضایی، نسرین‌بابایی، مجیدپتکی، محمدحسن‌رستمی و به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور پرشور دانش‌آموزان دبستان بلال‌حبشی، درسینماکانون مجتمع فرهنگی‌هنری گرگان به نمایش درآمد و مورد توجه و استقبال آنان قرار گرفت.

این فیلم به مدت ۹۲ دقیقه، روایت‌گر قصه‌ی پسر بچه‌ای است که به همراه خانواده‌ی خود، در یکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می‌کند و با آمدن اسبی به خانه‌ی آن‌ها، پسرک علاقه‌ی شدیدی به اسب پیدا می‌کند. اما به واسطه‌ی اشتباهی که از او سر می‌زند دچارمشکلاتی می‌شود. او مشکل را ابتدا از خانواده‌ی خود مخفی می‌کند. بنابراین مشکلات و دردسرهای او بیشترمی‌شود و...

گفتنی است سینما کانون گرگان به مدت 10 روز، با اکران فیلم "پایان‌رویاها" میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌های گلستانی در دو نوبت صبح‌ و عصر می‌باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .