عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرکت آریا تیناژن گلستان عنوان محصول برترتحقیق وتوسعه کشور را به خود اختصاص داد

در ششمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت کشور:

شرکت آریا تیناژن گلستان عنوان محصول برترتحقیق وتوسعه کشور را به خود اختصاص داد

شرکت آریا تیناژن گلستان عنوان محصول برترتحقیق وتوسعه کشور را به خود اختصاص داد

 عنوان محصول برترتحقیق وتوسعه ششمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت کشور ، به شرکت آریا تیناژن استان گلستان اختصاص یافت .
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : در پایان مرحله داوری ششمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت ، معدن و تجارت، شرکت آریا تیناژن گلستان عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه را از آن خود نمود و دکتر مجید شهبازی مدیر عامل این شرکت لوح سپاس و تندیس خود را از دستان وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد .
قوانلو گفت: بر اساس ارزيابي و رتبه‌بندي عملكرد شرکت های ارائه کننده محصولات برتر تحقیق و توسعه در سطح کشور که توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت صورت می پذیرد ، شرکت آریا تیناژن گلستان که از واحدهای تولیدی موفق استان گلستان نیز می باشد ، موفق به کسب عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه کشور و دریافت تندیس و لوح سپاس جشنواره گردید .
به گفته وی ، جنبه های ابداعی و نوآوری محصول موردنظر ، نوبودن تکنولوژی و دانش فنی بکاررفته ، بومی سازی تکنولوژی ، منطبق با استانداردهای ملی یا کارخانه ای و یا بین المللی یا منطقه ای ، گستردگی کاربرد و اثرگزاری محصول از نظر استراتژیکی ، اقتصادی ، زیست محیطی و ... قابلیت محصول در بهره وری انرژی و قابلیت رقابت محصول در بازارهای داخلی و خارجی از جمله شاخصهای ارزیابی و انتخاب محصول برتر تحقیق و توسعه کشور در این جشنواره بوده است .
گفتنی است شرکت آریا تیناژن تولیدکننده داروهای نوترکیب ، ضد سرطان و محرک رشد در شهرک صنعتی آق قلا می باشد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1355
  • کد خبر : 40274