عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارتباط مستقیم تلفنی مردم با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان


ارتباط مستقیم تلفنی مردم با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز سه ­شنبه 28 آذر ماه با حضور در ساختمان سامد به تماس های مردمی پاسخ خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اعلام این خبر گفت: در ادامه برنامه ارتباط مردم و مسئولین در بستر سامد، دکتر سعید مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور در مرکز سامد، پاسخگوی درخواستهای مردمی خواهد بود.

وی افزود: مردم می توانند در این ارتباط تلفنی ضمن تماس با شماره 111 موضوعاتی از جمله مسائل کارگری و کارفرمایی، اشتغال، شرکت های تعاونی، بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیان آور، کارآفرینی، هدایت شغلی، مسائل فرهنگی و ورزشی کارگران و... است.

احمدی خاطرنشان کرد: در این ارتباط که در روز سه­شنبه 28 آذر ماه انجام می گیرد، معاونین و کارشناسان خبره اداره کل تعاون کار نیز جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر ارتباط گیرندگان حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: بنا بر دستور استاندار محترم گلستان مقرر شده تا سه شنبه هر هفته چند تن از مدیران کل دستگاه‎های اجرایی برای پاسخگویی مستقیم به مردم، پشت خط تلفن‎های سامد حضور یابند که در این هفته علاوه بر مازندرانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و پهلوری مدیر صندوق کارآفرینی امید استان نیز به طور مستقیم به تماس های مردمی پاسخ داده و به بررسی مشکلات آنان خواهند پرداخت.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار گلستان با اشاره به بستر به وجود آمده جهت ارتباط مستقیم مردم و مسئولین، تاکید کرد: مردم می توانند ضمن تماس با شماره 111 موضوعات و مسائل خود را با مسئولین مطرح کنند.

وی یادآورشد: سیستم سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور است، که آحاد مردم در هر جای میهن اسلامی عزیزمان می‎توانند با شماره تلفنی 111 ایده‎ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست‎های خود را مطرح کرده و صدای خود را به گوش مسئولین برسانند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 625
  • کد خبر : 40310