عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل تعاون کار گلستان: رعایت حقوق شهروندی نهایت خدمت رسانی به مردم است


مدیرکل تعاون کار گلستان: رعایت حقوق شهروندی نهایت خدمت رسانی به مردم است

 مدیرکل تعاون کار رفاه اجتماعی گلستان توجه به حقوق شهروندی را نهایت و غایت خدمت رسانی به مردم دانست و برلزوم توجه به این امر را در خدمت رسانی به آحاد جامعه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی امروز در هشتمین جلسه شورای هماهنگی تعاون کار ورفاه اجتماعی استان، اظهار کرد:خدمات فراوانی از طریق دستگاه های تابعه وزارت تعاون کار به مردم ارائه می شود که اطلاع رسانی وآگاه سازی مردم از فعالیت های انجام شده و خدمات قابل ارائه به آنان، یکی از حقوق مسلم شهروندی است که باید رعایت شود.
وی افزود: حقوق شهروندی نهایت وغایت خدمت رسانی به مردم است و توجه به این امر، موجب رضایت مندی مردم از دولت و نظام خواهد شد.

مازندرانی بررضایت مردم به عنوان یکی از دغدغه های مهم دولت تاکید و خاطر نشان کرد: جامعه مخاطب دستگاه های تابعه وزارت کار بسیار گسترده است و ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین سازمانی نقش موثری در افزایش رضایتمندی از خدمات خواهد شد.
مدیر کل تعاون کار گلستان به روند ارزیابی سالانه وزارت کار از دستگاه های تابعه استانی اشاره و تاکید کرد: تشکیل تیم بازرسی یکی از شاخص های موردبررسی در جریان ارزیابی فضای عمومی است.

وی یادآور شد: حضور تیم ارزیابی در استان فرصت خوبی است که مشکلات، آسیب ها و نقایص از نگاه بیرونی بهتر مشخص شود و نتایج این ارزیابی نیز به مدیران در خصوص تصمیماتشان بهتر کمک می کند.

مازندرانی انجام ارزیابی با نگاه سیستمی را موجب تقویت و پویایی سازمان عنوان کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 562
  • کد خبر : 40449