عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 18 هزار کنتور خراب و فرسوده مشترکین آب شرب تعویض شد

در سال جاری

18 هزار کنتور خراب و فرسوده مشترکین آب شرب تعویض شد

 

 معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: درسال جاری 18 هزار کنتور خراب و فرسوده مشترکین آب شرب با هدف کاهش هدررفت آب تعویض شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس مهیار خسروی در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت افزود که با تعویض کنتورهای خراب و فرسوده اطلاعات دقیقی از میزان مصرف آب شرب مشترکین بدست می آید که این امر زمینه را برای مدیرت مصرف در مواقع بحرانی فراهم می کند.
به گفته وی، استانداردسازی و تعویض یک هزار و 100 فقره انشعاب فرسوده و بازسازی و نوسازی 10 کیلومتر لوله شبکه توزیع از اقدامات انجام شده در راستای کاهش هدررفت آب می باشد.
وی خاطرنشان کرد: شناسایی و تبدیل 39 انشعاب غیرمجاز به مجاز، خرید 55 دستگاه کنتور مغناطیسی با دقت بالا جهت منابع تامین در شهرها و خرید 40 دستگاه ارتفاع سنج مخازن به منظور جلوگیری از سرریز مخازن از دیگر فعالیت های دفتر مدیریت مصرف و آب بدون درآمد در سال 96 می باشد.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به تعداد مشترکین کل استان، گفت: تعداد 267 هزار و 622 فقره انشعاب تحت پوشش آبفا گلستان می باشد و آب مورد نیاز این مشترکین توسط 228 حلقه چاه آب تامین می شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 511
  • کد خبر : 40475