عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صعود تیم گلبال آقایان استان گلستان به دسته برتر مسابقات قهرمانی کشور


صعود تیم گلبال آقایان استان گلستان به دسته برتر مسابقات قهرمانی کشور

صعود تیم گلبال آقایان استان گلستان به دسته برتر مسابقات قهرمانی کشور

 در مسابقات قهرمانی گلبال نابینایان وکم بینایان کشور که 10لغایت 14 آذرماه با شرکت 29 تیم در شهرستان بابلسر برگزار شد، تیم گلبال آقایان استان گلستان توانست با شکست حریفانش در مرحله گروهی به عنوان سرگروه صعود نماید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گلستان، آقایان جوادجلالی، روح ا...احمدی، عباس کیخاه، عبدا...ایری، حسن مهقانی و عبدالحمید شکاری به مربیگری حسین اسکندری و سرپرستی وحید شیخ الاسلامی  اعضای این تیم را تشکیل می دادند.

خوزستان قهرمان دوره گذشته ، چهارمحال بختیاری و آذربایجان شرقی حریفان تیم گلستان در این دوره از مسابقات بودند و در مرحله رده بندی برای صعود به دسته برتر قهرمانی کشور به مصاف تیم یزد ،خراسان رضوی وکرمانشاه رفت که با دو برد پیاپی با اقتدار به دسته برترمسابقات قهرمانی کشور صعود کرد.

مربی تیم گلبال استان گلستان با اشاره به اینکه رقابت‌های گلبال قهرمانی کشور در سال‌های گذشته در قالب لیگ برگزار می‌شد، خاطرنشان کرد: با تشخیص رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان کشور این پیکارها از سال جاری از قالب باشگاهی در آمده و در قالب رقابت‌های قهرمانی کشور در حال برگزاری است.

حسین اسکندری ضمن ابراز خرسندی ازهماهنگی و آمادگی کامل تیم گفت: سطح برگزاری این مسابقات مناسب بود وتیم گلستان موفق شد نتایج خوبی را کسب کند و عملکرد قابل قبولی داشته باشد بطوریکه تیم های کرمانشاه وچهارمحال بختیاری درمقابل این تیم ضربه شدند وقبل ازپایان وقت معمول بازی ،مسابقه پایان یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم گلبال استان گلستان سال بعد درمسابقات قهرمانی کشور در دسته برتر حضورخواهدیافت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 1076
  • کد خبر : 4052