عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعطاء وام قرض الحسنه و خرید بیمه عمر برای 203 نفر از بازنشستگان آب و فاضلاب گلستان

معاون مالی و پشتیبانی آبفا استان خبر داد:

اعطاء وام قرض الحسنه و خرید بیمه عمر برای 203 نفر از بازنشستگان آب و فاضلاب گلستان

 معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از اعطاء وام قرض الحسنه به 203 نفر از بازنشستگان این شرکت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، سعید زیادلو در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت، افزود: این وام با کارمزد پایین و به مبلغ 5 میلیون تومان به بازنشستگان شرکت اعطاء شده است.
وي با بيان اينکه این وام قرض الحسنه فقط سالانه 2 درصد کارمزد به آن تعلق مي گيرد، تصریح کرد: بازپرداخت اين وام 22 ماهه است و ماهانه حدود 235 هزار تومان از مستمري وام گيرندگان کسر مي شود.
زیادلو همچنین به خرید 2 نوع بیمه عمر برای بازنشستگان با هزینه شرکت، براساس مجوز هیات مدیره اشاره کرد و افزود: در صورت فوت، خانواده متوفی می تواند 13 میلیون و 500 هزار تومان از شرکت های بیمه گر طرف قرارداد خسارت دریافت نمایند.
معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به اینکه بازنشستگان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تمام تلاش خود را برای حمایت از این افراد انجام می دهد تا دوران بازنشستگی را با مشکلات کمتری سپری نمایند.
وی خاطرنشان کرد: آبفا گلستان همکاری بسیار نزدیکی با کانون بازنشستگان استان دارد و از برنامه ها و فعالیت های این کانون که در راستای ارتقاء سطح کیفی زندگی بازنشستگان است، حمایت می نماید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 573
  • کد خبر : 40713