عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان نایب قهرمان دور رفت لیگ دسته اول گلبال مردان کشور شد

تنها با 2 امتیاز اختلاف با صدر جدول:

گلستان نایب قهرمان دور رفت لیگ دسته اول گلبال مردان کشور شد

گلستان نایب قهرمان دور رفت لیگ دسته اول گلبال مردان کشور شد

 رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان گلستان گفت: تیم بهزیستی گلستان در پایان دور رفت لیگ دسته اول گلبال قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور،تنها با 2 امتیاز اختلاف با صدر جدول، در جایگاه دوم ایستاد.

ابراهیم غفاری اظهار کرد: این مسابقات به صورت متمرکز در سالن گلبال «شهید مهرانی» مجموعه ورزشی «شهید هرندی» تهران برگزار شد که تیم بهزیستی گلستان توانست با ترکیب بازیکنان خود:جواد جلالی، خلیل شهریاری نسب، عباس آراسته، حسن مهقانی، مجید میردوستی و عباس کیخاء به مربیگری حسین اسکندری و سرپرستی محسن حمیدی با سه برد، یک تساوی و یک باخت ودرمجموع با 37 گل زده وکسب 10 امتیاز، تنهابا دو امتیاز کمتر، نائب قهرمان دور رفت ونیم فصل لیگ باشگاهی گلبال کشور شود.

وی افزود: یکی از اهداف تیم گلستان ، ادامه کسب امتیاز در مرحله برگشت و صعود به رقابت های لیگ برتر گلبال کشور است که امیدواریم با ادامه شرایط رو به رشد این تیم به این هدف دست پیدا کنیم .
رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان گلستان خاطرنشان کرد: گلستان گلبالیست های توانمندی دارد که اگر بتوانیم شرایط لازم را برای آنها فراهم کنیم توانایی حضور در تیم ملی و شرکت در مسابقات جهانی سوئد و پارا آسیایی اندونزی را دارند.

درادامه مربی تیم گلبال گلستان نیز بااشاره به آمادگی این تیم وکسب اطلاعات بدست آمده از نقاط قوت وضعف تیم خود وتیمهای حریف گفت: تیم گلبال گلستان در روز دوم و سوم مسابقات دور رفت لیگ دسته یک باشگاهای کشور با نتیجه سه بر سه مقابل کرمان به تساوی رسید و متاسفانه در بازی بعدی نیز مقابل همدان با اختلاف دو گل نتیجه رو واگذار کردیم ، بازی مقابل همدان اگر 50 درصد از خواسته های مان داخل زمین اجرا میشد قطعا برنده میدان بودیم ، چندین بار با تغییر پست بازیکنان و تعویض های متفاوت نتوانستیم نتیجه را عوض کنیم ، البته حضور کلیوند مربی تیم ملی جوانان و حضور ملی پوش جوانان روی نیمکت حریف از نقاط قوت آنها بود . منطقه پنج ما بزرگترین نقطه ضعف ما بود و باید تلاش کنیم که در دور برگشت با تمرینات بهتر و شناوری بهتر نقطه پنج رو پوشش بدهیم،

حسین اسکندری افزود: در روز پایانی مسابقات توانستیم با ریکاوری بهتر و با آمادگی ذهنی خوب ، به مصاف تیم ملارد کرج برویم و با نتیجه 8 بر 3 تیم حریف رو شکست دادیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با رفع مصدومیت جواد جلالی -بازیکن پست راست و برطرف کردن نقاط ضعف تیم،می توانیم حتی پس از صعود به لیگ برتر به قهرمانی لیگ هم فکر کنیم. چرا که طی 60 ساعت 5 بازی سنگین داشتیم و قطعا فشار خیلی زیادی به تیم وارد شد.

گفتنی است:در لیگ دسته اول گلبال مردان کشور، تیم های هیئت نابینایان مریوان ، باران قروه ، بهزیستی گلستان ، هیات نابینایان ملارد ، علوم پزشکی کرمان و هیات نابینایان تویسر کان حضور دارند و دور برگشت این مسابقات نیز در ایام ا...دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 775
  • کد خبر : 40836